Uzun ilişki yaşayanlar, uzak mesafe ve askerlik sürecinde güveni ve sadakati nasıl koruyorsunuz?

Yaklaşık 3 aylık güzel giden bir ilişkim var neredeyse her gün görüşüyoruz ikimiz de bu konuda çok bağlılık yaşıyoruz birbirimize. Şimdi ben tekrardan bir çalışmaya başlayacağım, o da okuyor, topluluk işleri falan var çok sosyal. Yazın 3 ay ayrı kalma durumlarımız var ayrıca seneye de benim askerlik 1 sene gitme durumum var. Genel bir durumu özetledim, sorum şu. Topluluk şeylerinde ön planda olduğu için çok fazla yanına gelen yabancı insanlar oluyor ayrıca ben mesela askere gittim benim olmadığım zamanlarda arkadaşlarının doğum günlerine gidecek malum clubda afterlı yapıyorlar, normalde gitmiyor cluba ama ben yokken gidecek. Ben biraz gelecek konusunda içim rahat değil o yüzden soru sormak istedim size. Nasıl rahatlayacağım, ilişkiyi uzun sürdürebilirim, nasıl bu durumları birlikte aşabiliriz, uzun ilişkisi olanlar yazar mı sadece?

Uzun ilişki yaşayanlar, uzak mesafe ve askerlik sürecinde güveni ve sadakati nasıl koruyorsunuz?
Cevapla