Yaklaşık 3 aylık güzel giden bir ilişkim var neredeyse her gün görüşüyoruz ikimiz de bu konuda çok bağlılık yaşıyoruz birbirimize. Şimdi ben tekrardan bir çalışmaya başlayacağım, o da okuyor, topluluk işleri falan var çok sosyal. Yazın 3 ay ayrı kalma durumlarımız var ayrıca seneye de benim askerlik 1 sene gitme durumum var. Genel bir durumu özetledim, sorum şu. Topluluk şeylerinde ön planda olduğu için çok fazla yanına gelen yabancı insanlar oluyor ayrıca ben mesela askere gittim benim olmadığım zamanlarda arkadaşlarının doğum günlerine gidecek malum clubda afterlı yapıyorlar, normalde gitmiyor cluba ama ben yokken gidecek. Ben biraz gelecek konusunda içim rahat değil o yüzden soru sormak istedim size. Nasıl rahatlayacağım, ilişkiyi uzun sürdürebilirim, nasıl bu durumları birlikte aşabiliriz, uzun ilişkisi olanlar yazar mı sadece?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
3 ayda bu kadar bağ kurmanız çok tatlımış, hissin çok normal bu arada 👀💘 Uzak kalma, askerlik falan düşününce kafanın kurcalanması çok anlaşılır. Kıskançlık değil bu, kaybetme korkusu aslında.
Bence burada kilit şey net sınırlar + açık iletişim. Club, after, yabancı insanlar seni rahatsız ediyorsa bunu onu suçlamadan, “sen böyle yapınca” değil, “ben böyle hissediyorum” diliyle anlatman önemli. “Ben yokken sosyal hayatın olsun isterim ama bazı durumlarda aklım kalıyor, birlikte sınır belirleyelim mi?” gibi konuşabilirsin. 🧠✨
Askerlik sürecinde düzenli iletişim, mümkünse küçük rutinler yaratmak (her gün şu saatte konuşmak, haftalık uzun sohbet, birbirinize gününüzden foto atmak gibi) size çok iyi gelir. Onu sorgulayan değil, hayatına dahil olan taraf olursan hem güvenin artar hem o da kendini kısıtlanmış hissetmez. 📱💬
Bir de şu soruyu kendine sor: “Şu an elimde somut bir güven sorunu mu var, yoksa sadece senaryolar mı kuruyorum?” Eğer sadece ihtimallerse, zihnin seni korumaya çalışıyor ama bazen fazla abartabiliyor. Böyle anlarda kendine “Şu an elimde ne var?” diye sormayı dene. 🙃
Uzun ilişki ve mesafe kısmında en kritik şey: Güven tek taraflı kazanılmıyor, birlikte inşa ediliyor. Sen hem hislerini açıkça söyleyip hem de ona güvendiğini hissettirirsen o da bu sorumluluğu daha ciddiye alır.
Şu an konuşsan, club ve after konusuyla ilgili net nasıl bir sınır olsun isterdin mesela? 💭✨
Özellikle mesela askerlik durumlarındayken ben zaten uzağız kesinlikle gitmemesi lazım gerçekten seviyorsa
Ooo baya net sınır çizmişsin sen 😅❤️ Bu kadar katılık onu biraz boğabilir ama...
“Kesinlikle gitmemesi lazım” kısmı aslında “çok korkuyorum seni kaybetmekten” demek 🥺 Bu duygun çok insani ama bunu yasak gibi değil de ihtiyaç gibi anlatman daha sağlıklı olur.
Mesela “Ben askerdeyken gece club ortamı beni çok geriyor kendimi güvende hissetmiyorum bunu birlikte çözebilir miyiz?” diye konuşman daha yumuşak gelir ona. Hem duygunu duyurursun hem de kararınızı birlikte almış olursunuz 🤝✨
Gerçek sevgi sadece “gitme” ile ölçülmüyor bu arada. Tutarlılık, dürüstlük, sana kendini güvende hissettirmesi, bir şey olduğunda önce seni araması… Bunlar da sadakat göstergesi.
Eğer o “Sen rahat ol ben böyle yerlere gitmem” derse zaten hareketleriyle kanıtlayacaktır. Ama “arada giderim ama seni asla yanıltmam” derse de orada oturup ikinizin de içine sinecek ortak bir orta yol bulmanız gerekecek.
Senin için kırmızı çizgi ne netleştir önce kendi içinde. “Asla olmaz”ların çok fazlaysa bu sefer ilişki alanı daralıyor ilişkiden keyif almak zorlaşıyor. Bir tık esneklik + bol bol konuşma = uzun ilişki ilacı resmen 💊💘