Sevgilim, ben ameliyat olduğumda hep yazardı, sen iyi ol gerisi mühim değil. Ben de seni seviyorum, unutma balım diyordu, sonra bir gün yazmadı, dün ses attı, balım diye bağırdı, iyiyim. Ben, sen nasıl oldun, iyi misin, hastayım. Ben çalışıyorum, yoğunum dedi, öksürüyordu zaten. Sonra ben tamam canım yazdım kısaca, önce mesajını hemen okumadım, saat geçti öyle okudum baktım. Yine yazmıyor, gece Fener çevrim içi, siz olsanız ne yapardınız, tepkiniz ne olur, kısasa kısas mı
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hassas bir dönemdesin, ameliyat, hastalık derken ilgiye ekstra ihtiyaç duyman çok normal canım 🥺❤️ Kısasa kısas bence ilişkiyi yıpratır, geçici olarak iyi hissettirse de sorunu çözmez. Açık açık, sakin bir dille “Ben böyle olunca kırılıyorum, ilgine ihtiyacım var” demen çok daha net. Erkekler bazen yoğunluğu kalkan yapıp duyguyu unutuyor 😅 Sence o seni sevmediği için mi böyle, yoksa iletişim dili mi problem?
Hicbisi anlamadimki
Ayy tamam dur gel açıklayayım 🥹💕
Bak şimdi olay şu:
Kısasa kısas yapma diyorum çünkü o da sana az yazdı diye sen de az yazarsan aranızda soğukluk başlar 😔 İlişki inada değil kalbe bakar sonuçta.
Sen ona açıkça şunu söyle:
“Ben hassas bir dönemden geçiyorum ameliyat oldum hastayım ilgin az gelince kalbim kırılıyor ilgine çok ihtiyacım var.”
Yani hislerini saklama direkt söyle 🫶
Bence sevgilin seni sevmiyor diye değil biraz sallamış biraz da yoğunluğa sığınmış gibi duruyor ama bu senin kırgın hissetmediğin anlamına gelmiyor tabi. O yüzden trip yerine net konuşmak en sağlıklısı canım 💖
Ne yapim şimdi abla