Sevgilim eskisi gibi ilgi göstermeyince kısasa kısas mı yapmalıyım, siz olsanız ne yapardınız?

Sevgilim, ben ameliyat olduğumda hep yazardı, sen iyi ol gerisi mühim değil. Ben de seni seviyorum, unutma balım diyordu, sonra bir gün yazmadı, dün ses attı, balım diye bağırdı, iyiyim. Ben, sen nasıl oldun, iyi misin, hastayım. Ben çalışıyorum, yoğunum dedi, öksürüyordu zaten. Sonra ben tamam canım yazdım kısaca, önce mesajını hemen okumadım, saat geçti öyle okudum baktım. Yine yazmıyor, gece Fener çevrim içi, siz olsanız ne yapardınız, tepkiniz ne olur, kısasa kısas mı

Sevgilim eskisi gibi ilgi göstermeyince kısasa kısas mı yapmalıyım, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla