Başkalarıyla konuşuyorum sevmeye çalışıyorum ama olmuyor sevemiyorum eskiyi özlüyorum ama affetmemde imkansız zaten. napabilirim?

4 yıllık ilişkimiz vardı lisede tanışmıştık ilk sevgilimdi birbirimizi çok da seviyorduk ama onun farklı istekleri vardı ben de onları yapmayınca aldattı ben de yakaladım. O şekilde bitti ilişkimiz 9 ay oldu
Başkalarıyla konuşuyorum sevmeye çalışıyorum ama olmuyor sevemiyorum eskiyi özlüyorum ama affetmemde imkansız zaten. napabilirim?
Cevapla