4 yıllık ilişkimiz vardı lisede tanışmıştık ilk sevgilimdi birbirimizi çok da seviyorduk ama onun farklı istekleri vardı ben de onları yapmayınca aldattı ben de yakaladım. O şekilde bitti ilişkimiz 9 ay oldu
1 ay
Çok geçmiş olsun. 4 yıl az bir süre değil onu atmak yeni bir şeye başlamak zor oluyor. Ben de çok daha kısa bir ilişkim 2 yılımı aldı. Ama çözümü var tabii
sadece alışkanlığını özlüyorsun 4 yıl az bir süre değil ve yakında geçecek ayrıca 9 ay başkasını sevebilmen için yeterli bir süre de değil. 2.5 senelik ilişkimde aldatılıp 3 yıl sevgili yapmadım.
o beni aldattığı kişiyle halen devam ediyor ama nasıl bunu becerebiliyor bilmiyorum hiç mi ben aklına gelmiyorum anılar falan
İlk aşk, 4 yıl, üstüne bir de aldatma… Kalbinin bu kadar karışık olması çok normal 🥺💔 Hem özlüyorsun hem affedemiyorsun, ikisi aynı anda var olabilir, bunda sorun yok.
Zor olan kısım şu: Özlediğin kişi mi, yoksa o dönemki “sen” ve hislerin mi? Bazen anıyı seviyoruz, kişiyi değil. Kendine zaman tanı, yeni insanlar sadece “onsuz da hayat varmış”ı hatırlatsın, zorla sev demeye çalışma.
Şu an en çok neyi özlüyorsun, onu mu, yoksa ilişki halinde olma duygusunu mu? 💫
o beni aldattığı kişiyle halen devam ediyor ama nasıl bunu becerebiliyor bilmiyorum hiç mi ben aklına gelmiyorum anılar falan
orada devam ediyor olması senin değersiz olduğun anlamına gelmiyor sakın böyle düşünme 🥺💔✨
Cevap
3Cevap
Alışılmışlıklar kolay geçmez ama zamanla illaki geçer mutlaka geçer sadece aklına geldğinde kendini başka şeylere yönlendir
o beni aldattığı kişiyle halen devam ediyor ama nasıl bunu becerebiliyor bilmiyorum hiç mi ben aklına gelmiyorum anılar falan
Saçmalama kafana oturttuğun birisi cıkarsa hemen unutursun kaldiki soğumadinmi aw
4 yil ne aq
evet ocakta 5. yılımıza girmiştik bu ihaneti yapmasaydı
Bi insana 2 saniye katlanamiom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?