Arkadaşımla küs kaldım, çok özlüyorum ama barışmak istemiyorum, sizce zamanla unutabilir miyim?

Yazamam ve sevse değer verse hem yazardı hem sevmediğim insanlarla bilerek arkadaş olmazdı aşırı özlüyorum ama barışmak da istemiyorum unutur muyum 4 aya 1 haftadır küsüz
Güncellemeler
3 ay
Aşk ilişkisi değil bu arada
Arkadaşımla küs kaldım, çok özlüyorum ama barışmak istemiyorum, sizce zamanla unutabilir miyim?
Cevapla