Sevgilimden ben ayrıldım ama mutsuzum gelsin diye bekliyorum onu nasıl unuturum?

son zamanlarda beni çok üzüyordu çok hata yaptı çok sabrettim ama artık beni ve sevgimi haketmediği için ayrıldım ama deli gibi özlüyorum sürekli onu düşünüyorum hem geri barışmak istemiyorum hem de yine de onu istiyorum 😭 2 ay olacak neredeyse hiç bu kadar uzun süre ayrı kalmamıştık galiba bu sefer kesin bitti... ben ne onu zaman unutacağım?

Sevgilimden ben ayrıldım ama mutsuzum gelsin diye bekliyorum onu nasıl unuturum?
Cevapla