Flörtüm bana aşkım demiyor, dokunmuyor ve sadece ayda 1 buluşuyor; acaba beni gerçekten beğenmiyor mu?

Arkadaşlar sorum şu flörtümle 1 buçuk ayda 1 kez buluştuk sadece sarıldı, temas etmedi, bana aşkım da demiyor, balım canım gibi kelimeler ediyor, mesajlarıma çok geç bakıyordu, buluştuğumuz zaman söyledim söz dikkat edeceğim dedi şu an biraz daha iyi gibi eskisine göre sizce beni beğenmediği için mi böyle, bana dedi ki bazı şeylerin çok hızlı gitmesini istemiyormuş, kıyafetim açık diye hırkamı verebilirim istersen falan dedi ama seviyor mu sevmiyor mu anlamıyorum neden 1 kere buluştuk mesela birkaç gün önce buluştuk daha

Flörtüm bana aşkım demiyor, dokunmuyor ve sadece ayda 1 buluşuyor; acaba beni gerçekten beğenmiyor mu?
Cevapla