Erkekler icin kadinin gecmisi ve iliskideki partner sayisi gercekten bu kadar mi onemli?

Erkekler böyle mi düşünür? Hoşlandığım çocuğa defalarca açıldım bu cevabı verdi;

Bana dedi ki "Ben seni arkadaş olarak görmesem, sevgili olursak 2 günde kafayı yerim. Aklıma geçmişin gelir aldatırsın diye düşünürüm. Seni o... olarak görürüm. Arkadaşımsın diye sadık olduğunu, güvenilir olduğunu biliyorum ve öyle görüyorum ama sevgili olursak anlattıkların yüzünden sadık olacağına güvenemem ve sürekli kavga ederiz" dedi.

Geçmişimi merak edenler için 4 sevgilim oldu, 2 kişiyle de deli gibi aşıktım sevgili olmadan birlikte oldum diye, hoşlandığım birisi de vardı sevgili oluruz sandım onla da oldum kalabalık diyo onun 1 sevgilisi oldu ben ona göre daha kaşardım.

Erkekler icin kadinin gecmisi ve iliskideki partner sayisi gercekten bu kadar mi onemli?
Cevapla