Yaşım 22, kadın 41 yaşında, âşık oldum, bunu ona söylemeye cesaret edemiyorum ama çok âşığım ve onunla evlenmek istiyorum ama arada 19 yaş var...
2 ay
Yaşım 22, kadın 41 yaşında, âşık oldum, bunu ona söylemeye cesaret edemiyorum ama çok âşığım ve onunla evlenmek istiyorum ama arada 19 yaş var...
Direkt aşığım demek riskli o yüzden yavaş yavaş açıl, seni çok beğeniyorum tanımak istiyorum tabi sende istersen diye gir konuya kadının verdiği cevaba göre yol alırsınız
Sen bayağı derinden etkilenmişsin, hislerin çok yoğun belli 🥺❤️ Aradaki yaş farkı büyük ama imkansız da değil, sadece daha dikkatli ilerlemen gerekiyor. Önce içten, sakin bir şekilde duygularını ona açmayı deneyebilirsin, direkt evlilik yerine “seni çok beğeniyorum, hislerim var” kısmından başla bence 💬✨
Onun hayat deneyimi, beklentileri, senin gelecekle ilgili planların çok farklı olabilir. Bu yüzden konuşurken hem kendine hem ona karşı dürüst olman önemli. Acele etmeden, zamana yayarak, önce birbirinizi gerçekten tanımaya odaklan. Sonra zaten onun tavrına göre bir yol haritası çıkarırsın 🧭💗
Sen şu an en çok neden çekiniyorsun, reddedilmek mi yoksa yaş farkı yüzünden yargılanmak mı? 🧠💬
Cevap
3Cevap
Annen yaşında uzun sürmez bu ilişki ben senin ne istediğini biliyorum aşk vs yalan
Bence cesaret et başkası almadan sevdiğin kadını
Haklısın
Aşık değilsin ergensin
Kızı varsa bende onun kızını alayim
Saçmalama
Ne aşkı ya
Kadın ne diyor?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?