29 yaşındayım sevgilim yok evlenmek istiyorum ne yapmalıyım?

Ortamım yok fabrikada çalışıyorum, herkes erkek, dışarıda bir ton kız var AVM'de geziyorum ama tanımadığım için cesaret edemiyorum, bir şey derler diye çekiniyorum, ama ortamım yok, bir şey yapmazsam böyle uzun yıllar yalnız kalicam. acaba tanımadığım kızlara tanışalım diye sorsam, kötü sonuca yol açar mı, elim yüzüm düzgün, giyimim iyi. etraftaki çiftleri görünce moralim bozuluyor

29 yaşındayım sevgilim yok evlenmek istiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla