- Onlar esnaf, benim babam usta, durumları bize göre daha iyi, villa yaptırıyorlar, orada oturacaklar. Biz ise normal bir binada oturuyoruz. Bu tarz şeyler çok rahatsız etmeye başladı. Sanki ben onlara ait değilmişim gibi Feriha gibi hissediyorum. Bu durum moralimi çok bozuyor ve bazen sevgilimle konuşmak bile istemiyorum. Bu durum sanki sorun yaratacakmış gibi geliyor. Ailesi beni tanıyor, babamın ne iş yaptığını biliyorlar, beni seviyorlar ama yine de içim çok huzursuz. Sanki hiç onlara ait olamayacağım hissi peşimi bırakmıyor. Annemde de biraz böyle bir düşünce var. Onlar zengin, biz onlarla nasıl yarışacağız vesaire diyor. Kafam çok bulanık, çok üzülüyorum ama sevgilime hiçbir şey yansıtamıyorum, ona hiçbir şey anlatamıyorum. Onu da seviyorum.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer