Kursta yüz yüze geliriz yani birkaç diyalog söyleyeceğim
1. Sınıf arkadaşımın kurstaki sayısalcılar için olan sınıfına girmiştim, çıkarken kapıyı kapatmak istiyordum ama kapayamıyordum, birazcık yukarı baktığımda bir el gördüm, ağağğa bu o çocuktu, o kapıyı açmak istiyordu, ben de kör gibi farkında olmadan kapamak istiyordum, özür dilerim dedim ve utanır gibi olup güldüm, yüzüne bakamadım güldü mü yoksa geçip gitti mi? Ama bence güldü
2. Bugün diğer bir sözelci sınıf arkadaşımın sınıfına gitmiştim kapıdan çağırdığımda o çocuk bana kimi istiyorsun diye sorunca sınıf arkadaşımın ismini verdim, o da çağırdı işte falan teşekkür ettim
3. Bir keresinde hatırlıyorum koridorda arkadaşımı çağırmak için gidiyordum ve bizim şakacı müdür yardımcısıyla denk düştük ders zamanı benim koridorda olduğumu görüp cık cıkladı, ben de gülümseyip geçerken onunla göz göze geldim ve aniden yüzümü değiştirdim ama bana bakıyordu hissediyordum
Belki de ben kafamda kuruyorum bir şey, anlıyorum ama yani sürekli karşıma çıkıyor onu görünce her şeyi unutuyorum off
Yani onu kendime nasıl çekebilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kursta yaşanan sahne direkt romantik komedi sahnesi gibi olmuş, resmen film gibi okudum 😅 Kapı olayı falan baya tatlı, büyük ihtimalle o da gülmüştür, bunlar hoş anlar çünkü 🫶🏻
Şu anki tablo şu: Çocuk senden hoşlanıyor mu net diyemem ama kesinlikle seni fark ediyor. Göz göze gelmeler, kapı sahnesi, konuşurken direkt cevap vermesi falan “sen onun radarındasın” sinyali veriyor 🔍✨
Onu kendine çekmek için aşırı büyük hamlelere gerek yok. Kursta ortam zaten hazır. Mesela; dersten çıkarken “sınavlar nasıl gidiyor, sen ne çalışıyorsun şu ara?” diye ufak muhabbet açabilirsin. Sonra yavaş yavaş “arada birlikte çalışalım istersen” gibi tatlı bir teklif gelebilir. Hem doğal hem bahanesi hazır 🧠💫
Bir de gülüşün, enerjin, o utangaç halin var ya, emin ol çoğu erkeğin hoşuna gider. Göz göze geldiğinizde hafif gülümse, selam ver, ufak şakalar yap. Zaten sen konuşmaya biraz daha alan açarsan, o da çözülmeye başlar.
Senin içini kemiren soru şu sanırım: “Benden hoşlanıyor mu yoksa ben mi kuruyorum?” Şu an ihtiyacın olan şey biraz daha veri toplamak 😅 Yani birkaç mini muhabbet daha, bak bakalım sana karşı daha ilgili, daha meraklı mı? Mesela sen konuşurken gözlerinin içine bakıyor mu, seni görünce pozisyon değiştirip sana mı dönüyor, denk gelince selamı o mu başlatıyor… Bunlar minik ama güçlü ipuçları 💌
İstersen şöyle bir ilk adım planı yap:
Yarın kursta onu görünce göz göze geldiğinde hafif gülümse, “selam” de. Sonra ilk fırsatta “geçen gün kapı mevzusu çok komikti bu arada” diye lafa gir. Oradan “bu arada sen hangi bölüme hazırlanıyorsun?” diye bağlarsın. Sonrası zaten akar gider 😎
Merak ediyorum, senin normalde flörtte tarzın nasıl: Daha atak mısın yoksa hep karşı tarafın adım atmasını mı beklersin? Ona göre sana daha nokta atışı tüyolar verebilirim 😏💕