Kurstan hoşlandığım çocuk benden hoşlanıyor mu, onu kendime nasıl çekerim?

Kursta yüz yüze geliriz yani birkaç diyalog söyleyeceğim

1. Sınıf arkadaşımın kurstaki sayısalcılar için olan sınıfına girmiştim, çıkarken kapıyı kapatmak istiyordum ama kapayamıyordum, birazcık yukarı baktığımda bir el gördüm, ağağğa bu o çocuktu, o kapıyı açmak istiyordu, ben de kör gibi farkında olmadan kapamak istiyordum, özür dilerim dedim ve utanır gibi olup güldüm, yüzüne bakamadım güldü mü yoksa geçip gitti mi? Ama bence güldü

2. Bugün diğer bir sözelci sınıf arkadaşımın sınıfına gitmiştim kapıdan çağırdığımda o çocuk bana kimi istiyorsun diye sorunca sınıf arkadaşımın ismini verdim, o da çağırdı işte falan teşekkür ettim

3. Bir keresinde hatırlıyorum koridorda arkadaşımı çağırmak için gidiyordum ve bizim şakacı müdür yardımcısıyla denk düştük ders zamanı benim koridorda olduğumu görüp cık cıkladı, ben de gülümseyip geçerken onunla göz göze geldim ve aniden yüzümü değiştirdim ama bana bakıyordu hissediyordum

Belki de ben kafamda kuruyorum bir şey, anlıyorum ama yani sürekli karşıma çıkıyor onu görünce her şeyi unutuyorum off

Yani onu kendime nasıl çekebilirim?

Güncellemeler
2 ay
Bu arada bunlar birkaçı yani her Allahın günü çarpışacak gibi oluyoruz hep bir anda önümde beliriyor
Kurstan hoşlandığım çocuk benden hoşlanıyor mu, onu kendime nasıl çekerim?
Cevapla