Hoşlandığım çocuğa nasıl açılmalıyım, benden hoşlanıyor mudur?

Ben birinden hoşlanıyorum her gün iyi gecelerrr gunaydinnn vs yazıyoruz birbirimize bilmiyorum bu bişey ifade ediyor mu bazen fotoğraf attigimda güzel olmussun diyo ikimiz de üniversitedeyiz ama farkli sehirlerde üniversite açılmadan daha çok konusuyoduk ama yine de her gün muhabbetimiz var haftaya da yanına gidicem arabaları çok sever hot wheels aldim ona üstüne not yazip açılmak istiyorum ama bilmiyorum tavsiyelere açığım
Güncellemeler
+1 yıl
Ara tatilde yanıma geldi olduğum sehre bilardoya götürdü cok kibardi sevgilik anlaminda bisey olmadi ama baya kibar davrandi yağmur yagiyodu kenara falan durduk usutmuyum diye kahve almıştık benimkini de getirdi otur sen falan dedi böyle seyler de beni mutlu ediyo
Güncellemeler
+1 yıl
Aynı bölümü okuyoruz onunla aynı yerde çalışma hayali kurdurtuyo arada
Hoşlandığım çocuğa nasıl açılmalıyım, benden hoşlanıyor mudur?
Cevapla