Eski ilk aşkıma gizlice fotoğrafımı bıraktım, karısı bulmuş şimdi ne yapmalıyım?

Çok aşıktık, çocuktuk ikimiz de, ailelerimiz istemedi o yaşta evlenmemizi, beni istemediler daha doğrusu. O da sonra ailesinin istediği biriyle evlendi, kadını bilmem etmem. Birkaç kere annesi nişanlandıkları zaman beni aradı, oğlumu rahatsız etme diye. Evlendiği kadına da demişler, böyle bir kadın ararsa inanma, yalan diye, kadını kandırmışlar. Unutamadım, aradan çok yıl geçti, dayanamadım geçen ay aradım, neler yaptığını sordum. Emlak dükkanı açmış, kendisine işini, ailesini kurmuş, düzenini oturtmuş, beş yaşında oğlunun olduğunu söyledi. Kalbime çok dokundu, haber vermeden çıktım, dükkanının önüne gittim, fotoğrafımı bıraktım, unutamadığımı, neler yaptığımı anlattım. Evlenip boşandım, zor günler geçirdiğimi anlattım, sadece dinledi. Özür beklemedim, anlatırken o da özür dilemedi yaşananlardan dolayı ama onun da unutamadığını anladım o gün. Ertesi gün olması lazım, arayıp karısının fotoğrafı bulduğunu söyledi. Nasıl olduğunu sordum, geldiğimi karısına söylemiş, fotoğrafı söylememiş ama kadın da işkillenip aramış, fotoğrafımı bulmuş. Ben bu durumda ne yapacağım, onun da unutamadığını biliyorum aradan yıllar geçse de unutamadık...

Eski ilk aşkıma gizlice fotoğrafımı bıraktım, karısı bulmuş şimdi ne yapmalıyım?
Cevapla