Boyunuz kaç ve sizinle aynı boyda kızla mı daha romantik olursunuz yoksa kısa kızla mı?
2 ay
Boyunuz kaç ve sizinle aynı boyda kızla mı daha romantik olursunuz yoksa kısa kızla mı?
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
boyun düzleşmesi var bende aynı boyda olursa daha romatik olur yoksa aşağı bakmak boynumu ağrıtacağı için romantikliğin büyüsü gider
Aynen öyle allsh senden razı olsun
Aynı boyda olur
Kısa olursa daha iyi olur
Öncelik karakter
Cüce ne alaka
Daha tatlı oluyorlar
Tercih olayı
Kimi uzun kız sever kimi aynı boy kimi kısa
Ayrıntılar önemli değil
Önemli olan karakteri iyi olsun
Kısalar daha tatsız ve itici oluyor
Uzun boylununda ayrı güzelliği var.
Siz uzun boylularında kalbini gönlünü almış olayım, Sevgimi Saygımı sunmuş olayım.
🌹❤️🌹
Bir cücenin hiçbir güzelliği yok
Uzunlar daha tatlı
Aslında daha farklı bir ifade var
Ben orada ayrı güzelliği var diyerek ifade etmek istedim. Uzunlar daha değerli. Öyle ifade etmiş olayım. Sevgili ve Değerli uzun kız 🤗❤️🤗
Boyun kaç
170
Boyla romantiklik ne alaka
1.87 minyon sever İm ama
Yoklukta mısın
Hayır sadece minyon favorim
Sen cücemi seviyorsun
Minyon
Ne alaka
Her zaman kısa kız minyon
O zaman her zaman yokluktasın
Saçmalık
Hayır gerçekler
Yoklukta olduğumu nerden biliyorsun
Kısa kız seven herkes yokluktadır
Seni boyun bence 170 üstünde galiba
Dedi uzun kız😂
Benim boyumla alakasız söyle
Kısa kız seven herkes yokluğun dibindedir
Alakası yok senin kıskançlık anlayışın sadece
Hayır öyle gerçekler bunlar herkes yokluktan bir cüceyi seçer
Pardon uzun kızların kıskançlığı
Dünyanın en uzun adamı sultan seni bekliyor o zaman
Ne alaka
Çok alaka
Zevklerim kimseyi ilgilendirmez
180 üstü hiçbir erkeğe 175 in altında hiçbir kız yakışmaz
Milleti yargılamakda senin haddin değil
185 boyum var 150 155 kızları seviyorum uzun sevmiyorum
Hayır haddim artık uzun kızları sevin
Sen kıskanç birisin bence
Beni değil benim dışımda da uzun kızları sevin
Başkası sevsin
155 boyunda 49 kilo beyaz tenli bir kızı sevmek varken niye deve gibi kızı seveyim
155 boyunda ki kız da 160-170 adsmı
Sever
Erkeler bitti kızların zevklerine dalış yaptın
Uzun boylu erkeğe kısa kız yakışmaz
Ablacım sen ilşki koçumusun
Evet ilişki koçuyum Allah’ta uzun boylu hiçbir erkeğe hiçbir kısa kızı yakıştırmaz
Yok seninle başa çıkılmaz ben gidiyorum senin yüzünden silecem burasını
Kısa boylu kız seviyorum deme başa çık
Kısa boylu kız seviyorum
Kısa boylu kız seviyorum
185./
Sen kaç boyunda kız istiyorsun
175 180 olabilir
Aynen öyle allsh senden razı olsun
Senin boyun uzun sanırım. Bence güzel bir şey sorun etme
Ama sanki erkekler sevmiyor
Kısalar sevmez tabi yanında uzun kız olsun
Uzunlarda sevmiyor
Sen kendini sev gerisi halolur
1.90 boyum
Sanada 180-190 kız gider
Esmerim
193 olmam
Ne olmazsın
Yani kisa olmasi daha cok hosuma gider balik etli falan
Yoklukta mısım
Sacmalama istersen
Nasıl bir cüceyi istersin
Cuce mi hahaha 1.75 kadar okeyim
175 te senin yanında cüce
Yapicak yok ozaman senin kac boyun
Nasıl yspacsk bir şey yok
Yapacak bir şey var 180 in altında hiçbir kızı hiçbir şekilde istememek tlr yapacak şey
Tamam cicegim istiyorum 4 metrede olsun sorun yok senin boyun kac
Önce sen söyle kendi boylarında kız mo istiyorsun yoksa cücelerimi
Gelsene yaz bana
Söylesene kendi boylarında bir kız mı istiyorsun yoksa bir cüceyi mi
1.80 olsun kendi boylarım olsun tamam mi
Sadece 180 mi daha üstü yok mu
Yavrum hahahaha haydaa yaz sen bana yaz
Söylesene daha üstü yık mu
Olur tamam olur benimle ayni boyda olsun daha iyi olur aslinda bazi anlarda
Kısa boylu falan istemiyordun yani değil mi
Evet evet sen fikrimi degistirdin daha iyi olur uzun olursa bazi durumlarda
Eeeeee