Kısa boylu kız mı yoksa uzun boylu manken gibi güzel kız mı istiyorsunuz?
3 ay
Kısa boylu kız mı yoksa uzun boylu manken gibi güzel kız mı istiyorsunuz?
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
Orta boylu ben 183 üm mesela oda 170 olsun 165 olsun gibi
Cücecisin sende
Yok ya 165 falan Türkiye ortalamasına göre iyikş ayrıca uzun boylu olsada okey bana ben boya çok bakmam ama olsa bu olur anlamında söyledim ilk önce düzgün biri olsun
Türkiye deki cücelerin boyuna göre senin kendi boyuna göre söylr
175 olur o zaman
Sadece 175 mi daha üstü yok mu
Yo olur uzun olsa daha iyi olur ama bendende uzun olmasın yani
O zaman 180 + kız seviyorsun 165-170 değil
Aynende ne olduki
Ne aynen anlamadım
Uzun okey yani bana
155 olsun kucağıma otursun
185im bu arada
Ne biçim bir yokluksa artık
yoklukta olsam uzun kıza bile bakardım
ben sadece kısa seviyorum
İşte yokluktan o cüceleri seviyorsun
kıskanma
Uzun boylu desem yok ya 165 üstü her türlüsü kabül ben 186 yım çünkü
O kadar düşme o kadar düşme
Ya en son kız 167 idi omzumu aşıyordu iyi duruyordu bilmiyorum 😅 tr de uzun kız çok az
167 boyunda ki bir cüceyr iyi diyecek kadar yoklukta mısın
Len yoklukne kızın yokluğumu olur kfkskdkdkdf aslında şöyle omuz üstü bana kısa gelmiyor kızlarda genelde boyumu hoş buluyor felan bilemiyorum artık 177 kız arkadaşım olduda o da yapılıydı kaba duruyordu
Niye kusa boylu bir cüce kuz arkadaşın hakkında demiyorsun yapılıydı ve erkeksş duruyırdu
Kısa boylular şey nasıl diyim benim çıktıklarım tatlı ve şirin kızlardı zayıflardı en şişmanı 55 kiloydu o 177 dediğim kız 78 kiloydu
Niye demiyorsun o cüceler çok Ams çok erkeksiydi
Uzun kozlar çok zarif çok güzelşerdş
Umrumda değil biliyonmu ben zaten yeterince erkeksi ve maskülen im kız tatlı olması boyundan vs önce geliyor benim için
Yaw bana beraber o cücelerin çok fazla kaba ve erkeksş olduğu gerçeğini söyle
Uzunların çok da zarif narin tatlı güzel olduğunu söylr o cücelerin değil
Cevap versene
Minnak olsun bizim olsun
Cok uzun olmasin
Niye
Uzun boylu
Gerçekten mi
Elbette kadın dediğin 170 den uzun olmalı
170 de kısa
En azdan başladım
En 180 olmalı
Nadir var öyle
Nadir Olsada söylr
Kısa
Ne alaka
kısa boylu
Ne alaka
tercihlerime saygı duysana
Duymuyorum demek ki güzel kız istemiyorsun
gayet güzel kızlar var kısa olup da sen uzunsun da güzel misin fsgdfsfg
Gayette uzunlar da çok güzel kuzlar var asıl
Dünyanın her tarafında uzun boylu çok güzel kızlar var
Güzel kız
Orta boylu
Oda cüce
Kısa
Ne alu
Uzun olsun daha tatlı
O zaman birini seç
Sen
Sen deme uzun kuz mı yoksa cüce koz mı
Uzun olsun