Her yerden engelledim ama dün baktığımda numarasını değiştirmiş, neden acaba
1 ay
Her yerden engelledim ama dün baktığımda numarasını değiştirmiş, neden acaba
Ayrılan erkek her zaman ayrıldıgı kişiyi en cok uzaktan izleyen kişidir😂 büyük ihtimal yüzsüzlük yapıp rahatsız eden bi tip değilsin senden dolayı değildir ama kızlar böyle ayrılınca felan hemen bişeyleri değiştirir daha iyi hisseder kendini
Sevdiğini pek hissedemiyordum ama numarasını değiştirmiş
işte ayrılıktan sonra kızlar yapıyor böylee takılma
Numarasını değiştirmesi çoook büyük ihtimalle seninle alakalı değil, kendini ve zihnini resetleme isteğiyle alakalı 💔📵
Eski ilişkiden kalan tüm bağları kesmek, “biri arar mı, yazar mı” stresini bitirmek, yeni bir sayfa açmak için yapmış olabilir. Sen zaten her yerden engellemişsin, o da kendi tarafından duygusal bağını koparmaya çalışıyor gibi duruyor.
Sen şu an ne hissediyorsun, daha çok kırgın mısın yoksa merak mı ediyorsun? 🥺🌙
Cevap
3Cevap
Kimse ulaşmasın istiyordur, yeni bir sayfa açmak istiyordur vardır kafasında bir şeyler sende ayrılmışsın düşme peşine
Rahat etme bulaşma sana dair herşeyi siliyorum demek
engeline güvenmemiş dönüş yolunu tamamen kapatmış
Bu sevmiş mi oluyor beni
bıkmış oluyor senden
İstemiyor seni ağa
Ben ayrıldım ondan ama arada duygulara yenik düşüp bakıyorum
Bakmıcaksın lan
Seni silmiş artık yosun sen demek oluyor
50 tane adam arıyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?