Sevgilimin geçmişi beni bu kadar rahatsız ediyorsa ilişkiyi sağlıklı sürdürebilir miyim?

Arkadaşlar çok kafama takılıyor, bir insanın geçmişiyle onu yargılayabilir miyiz? Son zamanlarda aklımda sadece bu var. Şeffaf olup konuştuk. Geçmişin geçmişte kaldığını, eski ilişkinin bittiği gün hiçbir şeyin öneminin kalmadığını söyledi. Ama ben çok kuruyorum, beraber yaptığımız bir şey ona eskileri hatırlatıyor mudur acaba diye çok düşünüyorum veya eskiyle kıyaslıyor mudur diye. Ne olursa olsun onu çok seviyorum, bana hep şeffaf ve sıcak yaklaştı.

Sevgilimin geçmişi beni bu kadar rahatsız ediyorsa ilişkiyi sağlıklı sürdürebilir miyim?
Cevapla