Her şey güzel giderken seni hak etmiyorum, geçmişte haksızlık yaptım ve ciddi ilişki istemiyorum deyip ayrıldı. İlişkide eksik hiçbir şey yoktu ve uzun ilişkiydi. Severek ayrıldı. Döner mi bana tekrar erkek gözüyle?
2 ay
Her şey güzel giderken seni hak etmiyorum, geçmişte haksızlık yaptım ve ciddi ilişki istemiyorum deyip ayrıldı. İlişkide eksik hiçbir şey yoktu ve uzun ilişkiydi. Severek ayrıldı. Döner mi bana tekrar erkek gözüyle?
Valla Eğer söylediklerinin Hiçbirinde yalan söylemediyse Gerçekten de Uzun bir ilişkiye girmek istemiyordur Seninle olabilir Yani severken de böyle gidebilir Ama gerçekten aşık olsaydı Çok seviyor olsaydı Böyle bir şey için gitmezdi seninle sonuna kadar giderdi. Bence bana göre kafasında başka şeyler yaşamak var. Başka insanlar var belki. O yüzden seninle tek takılıp sonuna gitmek yerine aklındaki başka şeyleri yaşamak için böyle ciddi bir ilişkiden kaçıyor olabilir.
Hepsinin klâsik bahanesi bu arada inanma bunlara kendince artık istememiştir kenara çekilmiştir artık kafasında ne vardır bilemezsin işte her erkek aynı düşünce de değil içinde ne yaşadı ne düşündü de bıraktım çekti gitti
Önemseme hepsinin yaptıgı bişey istediği kadar eklsin sende ekle bende yaptım hesap sordu
İlk başta heyecan duyar belki ama o kızlardan darbe aldığında seni yani huzuelu hissettiği kişiyi ariyaxaktir emin olabilirsin eğer ki sevgiliyken gerçekten seni sevdiyse
İnşallah canım benimkide umarım öyle kimseye dokunamaz sevemez darbe yer
8 buçuk ay oldu da sanmıyorum
Yani belkide sizin ne kadar süre sürdü sevgililik
Sizinki uzun belki döner hiç ulaşma bak önüne yazma her yerden çıkar görmesin seni merak eder
Kimler kimler herşeye rağmen dönüyor dönmek istese
Hikayeni okuyunca kalbim sıkıştı biraz, severek ayrılık gerçekten çok zor bir şey 💔 Seni hak etmediğini söylemesi bence ilk sinyal: duygusu var ama sorumluluktan korkuyor, ciddi ilişki gözünü ürkütmüş olabilir.
Döner mi? Dönme ihtimali var ama dönerse de aynı kafa karışıklığıyla gelebilir, bu da seni yine yorar. O yüzden sen şu an kendine odaklan, hayatını güzelleştir, o gelirse bile şartları sen belirle. İçinden geçen ne, gelsin ister misin gerçekten, yoksa gururun mu ağır basıyor? 💫
Cevap
7Cevap
ayrıl geç
donsede bu iliski yurumez seni hak eden senin icin cabalicak biri cikar karsina takma kafana
zamanla gecer kimse vazgeçilmez degil bende yasadim
Ben tamamen bitirdim icimde sevgili yaptim o da gormus sormus ona buna ama is isten gecmisti
benim 1ayda falan bitmisti sebinde en fazla 3ayda biter bence
amin
önemli olan dönmesi değilde dönünce sen kabul edicek misin cunku ayrıldığınızı unutmanız imkansız bir kere giden yine gider
e bacım dönen yollarını skm de daha ne kadar çabalayabilirsin
bende o yollardan geçtim hayırlı olsaydı gitmezdi
ayrıldığında normal acını yasa ama yasarken onu arkanda bırakıcak sekilde yasa diğer türlü geçmez hem hayırlı olan o olsaydı allah ayırmazdı
aç ful ses şarkı kulaklığını tak bayılana kadar dinle
allah rahatlık versin
abi deme o kadar büyük değilim :D
iki de değil 1 yanlıs girdim siteye :D
öyle yani benide uyku tutmadı
yks bunaltıyo
tyt 70 civarı ayt 40 gördüm daha yeni sen?
ea mısın say mı
bir günde her dersın genel denemesini çöz 2şer tane eksiklerini analiz et kendine program yap diğer türlü bulamazsın 1 denemeden sakın analız yapma 2 3 4 iyidir
daha 57 gün var delirme yks için 1/7 süre cok büyük son haftalar kafayı yersin keske o günler çalıssaydım diye
benim çok uykum var uygunsa sonra konusalım
naber
Demek başka biri vardı. Seni kırmadan bu şekilde ayrılmak istedi
Yalan dolan kötü insan olmamak için öyle demiş
Kendi u, zulmedi ona göre vicdanı rahat
Dönmez. Mabadı yememiş daha ciddi evreye
Peşine düşme ciddiyet yokmuş
Dönse bile tekrar tekrar tekrar gider
Bence dönmez daha farklı yollara gider
Dönmez bekleme boşa
Dönmüyorlar bacım..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?