Karşı cins 2 arkadaş 6 ay aynı evde ev arkadaşı olarak kalabilir mi yoksa %100 sonu evliliğe mi gider? Çevrenizdeki örneklerin hepsini yazar mısınız?
2 ay
Karşı cins 2 arkadaş 6 ay aynı evde ev arkadaşı olarak kalabilir mi yoksa %100 sonu evliliğe mi gider? Çevrenizdeki örneklerin hepsini yazar mısınız?
Cevap
8Cevap
O evde arkadaş kalanı kutlarım.
Ben kalamam arkadaş...
Böyle arkadaş kalıyorum diyen erkeğin kesin testosteron seviyesi y düşük ya da homoseksüel bir ruha sahiptir.
Bak, kadın kalır ama erkek ka la maz.
Hiç kız arkadaşın yok mu
Olmaz olur mu? Ama aynı evde değil. Zaten aynı çatı altında ben istemem en başta.
Ya farklı şehirden gelip kalacak yeri yoksa bi kaç gün
Soru bir kaç gün demiyor, 6 ay diyor.
6 ayda 2 aylık hamile bile kalabilir.
Abartma
Abartıyorsam en güvendiğiniz erkekle deneyin, ben de yanılmış olayım. Ama kadın ile erkek evde tek başlarına bir müddet sonra istek duyar, bu istek de her zaman erkekten gelir.
Erkek aşk olarak bakmaz di mi 😂😂 olum ne acizsiniz lan illa kalkacak
Acizlik değil, erkekten o isteği alsınlar, erkek bir kadının yanına 50 metre bile yaklaşmaz. Siz de işte bu nedenle istediklerinizi yaptırabiliyorsunuz.
Valla ben bakireyim çok da mutluym
Bugün rahat konuşabilirsiniz. Yaşadıktan sonra konuşalım, öyle dediğiniz gibi mutluyum ve rahatım diyebilecek misiniz?
Yaşamicam ki
Niye? Aseksüel olduğunuzu mu düşünüyorsunuz?
Yoo yaşamak istesem eve başkasını çağırırım o da çağırabilir arkadaş ayrı bir şey. Arkadaş arkadaşı * o yüzden bunca yıl arkadaşız. * olsak araya kavgalar kıskançlık girer. Sevgili edinsek yolları ayırmak gerekir. Hiç karıştırmamak gerek. Azdıysa çağırsın kız sevsin bana ne mk
Sksmkk ya da skmkkk yazınca sansürledi yıldız koyxu. Sksnn yerine de sevsin yazdı
O zaman o çocuğa helal, sen zaten istemiyormuşsun; demek ki ne varsa bizim jenerasyonda var.
Nasıl yani anlamadım, ne bakımdan? sizin jenarasyonda ne var?
Kafam bozuk, saçmalamışım.
önce yiyişirler sonra iş evliliğe gitmek zorunda kalır :)
Karşı cinsiyle aynı evde kalacağım ve onu becermeden bırakacağım mümkün değil
E o istemiyorsa?
Istemiyorsa o evde işi ne ona tecavüz edecek değilim ama yatağa Davet ederim gelmiyorsa evden gider
Kiralar çok ya 2 asgari ile 1 kira ödeniyor bazen 1.5 ondan dedim
Sen bir erkekle aynı evi mi paylaşmak istiyorsun yoksa şu an paylaşıyor musun
Arkadaş arkadaş neden takılamıyorsun ki
Yavrum Saçma sapan konuşma erkek denilen bir şey var kadın denilen bir şey var cinsel arzu denilen bir şey var Koskoca evrende Başka kadın kalmadı da erkekle mi aynı eve çıkıyorsun Buğday Tanesi büyüklüğündeki beyniniz var saçma sapan lakırtı sıçıyorsunuz yavrum koskoca dünyada kendi cinsinden kimse kalmadı da erkekle mi çıkıyorsun eve aynı eve çıkıyorsun erkekle kendini altına vereceksin istediğin kadar hayır de bugün olmazsa yarın
Onun konuştuğu biri var beni mi skck
Onu bunu başkasını bilemem ben kendime bakarım. Benim için kadında birkaç tane Kriter vardır vücudu zayıf olacak giyimi dişi kadınsı arzulatıcı olacak yüzü bebeksi olacak bunların üstüne bir de ateşli bir ruhu varsa onu 3 deliğinden birden beceririm başkasını bilmem
Yaş aralığın doğru değil belli de yaşın kaç senin
32yim de ben kiloluyum belki ondan arkadaş olarak görüyo 😂😂 kendimi bildim bileli obezim
Bir işin gücün var mı peki 32 yaşındasın da ailenle yaşamıyorsun anladığım kadarıyla
Evet de para yetmiyo ailemden de destek almak zorunda kalıyorum o yüzden eve çıkıcaz
Peki neden ailen ile birlikte yaşamıyorsun?
Ailenden farklı bir şehirde misin sen
Evet onun şehrine geldim en yakın arkadaşım o. Bi de 2 arkadaşım da var burada yakın çok çok yakın sürekli birlikteyiz
İş için daimi olarak mı geldin oraya
Evet
Ben de iş arıyorum bugünlerde
Keşke böyle bişey olsa arkadaş olarak aynı evde yaşayabilsem ama nerdeeee
Di mii
ateşle barut aynı evde durur mu
Birine ateş birine barut diyen gene insanlar. Evli olup aylardır seks yaşamamış o kadar çift var. Ateşle barut al sana. Onlar evli oldukalrı halde duruyorken amsalak-siksalaklar duramıyorsa demek ki kişiler kendilerine bakmalı. Aklı belinin altında çalışanla olmaz zaten
böyle düşünen birinin üstüne bir söz söyleyemem ki
Evler "Arkadaş gibiyiz artık" diyen çiftler kaynıyor. Problemleri de yok. Herkes her dk * mu sanıyorsun cidden. Her evine aldığın erkeğe verebilecek potansiyeldeysen kendini sorgula. Yok vermem diyorsan da onla ateş barut olmuyorsun demek. O zaman neymiş ateşle barut hikaye bacım
evliliğe gitmese de yatağa gider
Kız istemezse gitmez
o kadar sürede kızın da isteyeceği bi an olur
Odadan çıkmaz
o kadar süre mümkün değillllllll
İyi madem
Gitmezse de sevişme mutlaka olur
Kız istemiyorsa?
Kız istemezse erkek ev arkadaşlığını bi
Süre sonra devam etmez
Erkek nereye gidecek 2 kişi asgari alıyoruz 1 kira asgariden fazla
Başka erkekle eve çıkar?
Erkek arkadaşları evli hep biz 8 yıldır arkadaşız
Ev arkadaşı bulmak kolay büyükşehirde internet ilanında bile bulunur
Ya sen ne anlatıyon daha önce biz kaç kere aynı evde kaldık. Ben ailesi varken onlarda kaldım. Bana güvenmicek de kime güvenecek?
Ama erkeğin aklında hep sevişmek vardır her ne kadar belli etmese de
Birbirinizi cinsiyetsiz görüyoruz
Sen belki öyle görüyorsun ama erkek öyle görmez
Kafada bitiyo. Biz birlikte büyüdük. Saçma sapan şeylerle arkadaşlığınızı bozamayız. Ben onun annesinin evinde kaldım o benim evimde kaldı
O işler öyle büyümühor kardeş dediğin kuzenle bile sevişme olabiliyor
Biz beynimizle yaşıyoruz knk kuzen dediğin kardeştir. İlkel değiliz
Sen öyle sanmaya devam et
Erkek erkekle kadın kadınla da sevişio ona bakarsan
O ayrı bi sapıklık grup yapan da var ama biz normal bi erkek bi kadın ilişkisinden bahsediyoruz
Öyle ayırıyorsun da ben duyuyorum 30 yıllık erkek erkeğe ilişki deniyor. 40 yaşlarına gelmişler böyle deneyelim dedik dşyırlar evli çocuklu. O zaman erkek erkeğe de aynı evde duramaz. 30 yıl sonra bile ne olacağı belli değil. Sen çok yok sanıyorsun ama bana herkes her bokunu anlatıyor.
Erke erkeğe aynı evde kaldım yapmadım hiç ama kızla yaptım .
Ben 2siyle de kaldım kızla yaptım erkekle yapmadım ona bakarsan
Kızla seviştin mi? Neden öyle bi şey yaptın?
Canım istedi yaptım
Birbirinizi mi yaladınız yoksa süttünüz mü? vibratör kullanıldı mı?
Evliliğe gitmese de yakınlığa gider
Evliliğe. gitmez cinsel partnerlige gider
Aklınız fikriniz seks yeminle sizle arkadaş olunmaz
Evde lego mu oynayacağız
Valorant, lol, pubg vs vs oynarız. Pes, fifa falan da çok oynardım eskiden zaten öyle kaynaştık kafa kızım 😂😂
Valla. o. dediklerin cok bos
Oynuyoruz biz bazen onda kaldığımda sabaha kadar ama kira çok zorluyo
Evlilik olmasa da seks olur
Aklınız fikriniz seks mk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Karşı cinsle 6 ay aynı evde yaşamak kesinlikle %100 evliliğe gitmek zorunda değil 😂 Aynı evde kalıp sadece çok iyi arkadaş kalan da var, flört edip sonra kavga gürültü ayrılan da, sevgili olup uzun ilişkiye dönen de… Yani tamamen karakter, sınırlar ve beklentiyle alakalı 🧠✨ Sen böyle bir şey düşünüyorsan, kafandaki en büyük endişe ne, kıskançlık mı, dedikodu mu, elektriklenme ihtimali mi? 😏💭