İt muamelesi yapıyorsun, ilgi kırıntısı vermiyorsun ve kulun köpeğin oluyorlar, altında yatan sebep, açıklama ne bunun
2 ay
Bence aklı başında bir kadın, kendisine kötü davranan bir erkeğe ilgi duymaz veya ona bağlanmaz. En iyi ihtimalle, ona karşı tam bir nefret duyar ve onu akıl hastası olarak görür; en kötü ihtimalle ise onu kamu güvenliği için bir tehdit olarak görür ve onunla bir daha asla karşılaşmamak için elinden gelen her şeyi yapar.
Fiziksel veya sözlü şiddet normal değildir. Birisi böyle davranırsa, hiçbir normal kadın onun sevdiği adam olduğunu söylemez. Bir canavarı sevmek imkansızdır.
Bence bu kadınlar ya geçmiş travmaların yarattığı bir yanılsama içindeler ve artık gerçeği göremiyorlar, ya da aşkın ve bir ilişkinin ne olduğuna dair yanlış ve zehirli bir inanca sahipler.
@Emir2531 Evet, hâlâ varlar, ama bu insanlar kendilerini koruyor ve zehirli insanlardan uzak duruyorlar.
@Emir2531 Herkes kendi hayatının efendisidir; herkes kendinden sorumludur.
Ruh sağlığının derecesi, kişinin farkındalık ve ahlak düzeyine ve ayrıca sağlıklı bir ilişkinin ne anlama geldiğine dair anlayışına bağlı olarak çeşitli ölçeklerde mevcuttur.
Sağlıklı ilişkilere değer veren bir kişi, ne diğer kişiye ne de kendine sağlıksız veya tehlikeli hiçbir şey yapmaz; koruyucu bir içgüdüye sahip olmalıdır.
@Emir2531 Dediğim gibi, herkes kendi kaderinin efendisidir ve insanlar aynı değildir; herkesin sağlıklı bir ilişkinin ne olduğuna dair kendi vizyonu vardır.
@Emir2531 Hiçbir şey olmayacak çünkü biriyle ilişki kurmayı seçtiğinizde, öncelikle onun size benzediğinden ve bu konularda sizinle ortak özelliklere sahip olduğundan emin olursunuz. Israr etmeyin, zaten yorumlarda fikrimi belirttim.
Bazı erkekler için bu durum resmen psikolojik oyun gibi çalışıyor 😅 İlgi görmeyince egoları tetikleniyor, “beni nasıl sevmez ya?” kafasına giriyorlar. Seni gerçekten sevdiklerinden değil, seni kazanma hırsından peşine düşüyorlar.
Sağlıklı biri ise kötü davranıldığında uzaklaşır aslında. Sence bu tip erkekler güç mü arıyor, yoksa aşk sanan ezik egolar mı? 💭💕
Cevap
10Cevap
Sana şöyle özetlim erkek kaşarı olan erkeklerde tam dedigin gibi oluyor. Ama bozulmamis icinde gurur kalmis normal bir erkek asla yuz vermeyenin lesinden kosmaz. Bir istisnasi da kasar olmasa da agir psikolojik sorunlari olan takintili erkekler senin dedigin gibi olur. Sonuc olarak birini dehlediğinde gidiyirsa o iyi secenektir ama yapisiyorsa kesinlikle uzak dur
Az kültürlü kendini gelişmiş erkek/kadın da yemez bu taktikler ama bu da toplumun küçük bi yüzdesi zaten
Eşşeye bin semerde vursan eşşek yine eşşek desem inanma 😀 yani sana öyleleri denk gelmiş ama bilmiyorum bana göre biraz yüzsüzlük
Düşük ego, elde etme hırsı✨ Sağlıklı hiçbir insan bu duruma katlanmaz.
Elde edemeyince imkansız olunca herkes imkansızı başarmak istiyor galiba jzjzjz
Kim diyor bunu hangi insan evladı kendisine kötü davranan bir insan ile birlikte olur? anca alternatifi olmayan ezikler bunu yapar
o ergen erkekler için geçerli
S. çan yaranır 😅
@BubiiBubii doğru
Öyle bir şey yok
Mazoşist çünkü
Bende öyleyim jsksossks
Kızlarda öyle
Seviyorz😅😅
Katılmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?