Ben 32 yaşındayım. Komşumun oğlu bana talip olmuş kendisi 45 yaşında hiç evlenmemiş tek annesi var onunla yaşıyor. Evlensem mi yoksa evlenmesem mi elesem mi?
2 ay
Ben 32 yaşındayım. Komşumun oğlu bana talip olmuş kendisi 45 yaşında hiç evlenmemiş tek annesi var onunla yaşıyor. Evlensem mi yoksa evlenmesem mi elesem mi?
Bu kararı sadece yaşına ve bekar olmasına bakarak veremezsin. Önemli olan onun karakteri, olgunluğu, sana nasıl davrandığı ve hayat görüşünüzün uyuşup uyuşmadığı. 45 yaşında hiç evlenmemiş olması tek başına sorun değil ama annesiyle yaşaması biraz dikkat gerektirir. Onunla oturup konuşmadan, birkaç kez farklı ortamlarda vakit geçirmeden eleme veya kabul etme. Acele etme. 32 yaşındasın, zamanın var. Sadece komşu olmasına veya yaş farkına takılıp da gözünü kapatma. Gönül rahatlığıyla araştır, kararını öyle ver.
Hiç evlenmemiş ve annesi ile yaşaması neden sorun
Annesi ile yaşaması tek başına sorun değil, ama 45 yaşında hiç evlenmemiş bir erkeğin annesiyle yaşaması bazen bağımsız karar alma becerisini veya duygusal olarak ayrışmayı tamamlamadığını gösterebilir. Kayınvalidenin evliliğinize müdahil olma ihtimali artar. Her gün annesini gören bir adam, eşinin ihtiyaçlarıyla annesinin alışkanlıkları arasında kalabilir. Elbette istisnalar var, ama bu riski bilerek adım atmak gerek. Yani sorun annesiyle yaşaması değil, ondan bağımsız bir yetişkin olup olamadığıdır. Bunu gözlemlemeden evlenme.
Ne kadar bağımsız olacak
Tamamen annesi ile yaşayan bir profil
Buraya SORMA. Senin kim olduğunu bilmiyoruz. Nasıl göründüğünü bilmiyoruz. Ne isteyip istemediğini bilmiyoruz. Görünüşün nasıl, bu adam nasıl biri, bir kadına nasıl davranır, sana yakışıyor mu bilmiyoruz. Senin için gerekli mi değil mi bilmiyoruz. Seni tamamlıyor mu bilmiyoruz. Kafanı karıştırma KOSKOCA yetişkin insansın. Kararını kendin ver.
Bilemedim
Senin kafanın karışması çok normal, durum biraz soru işaretli çünkü 🙈 Şöyle düşün, yaş farkından çok önemli olan karakteri, hayata bakışı, seninle uyumu, aile yapısı. 45 yaşında hiç evlenmemiş olması da sorgulanmalı: Neden? Kaç ilişki yaşamış? Bağlanma problemi var mı?
Bence önce uzun uzun tanı, konuş, birlikte vakit geçir, sonra karar ver. Sence şu an içinden geçen ne, gönlün hangisine daha yakın, evet mi elemek mi? 💭💘
Cevap
15Cevap
Gerek yok yaş farkı çok gadası
Çok mu zor 13 yas
15 sene sonrasını düşün
Evliliğe razı olacak erkeği buldun da, sorguluyor musun Rukiye. Evlen bi' zahmet, en büyük hayalini gerçekleştir
Hayalim değil
Senin yasin daha genc daha küçük birini bulabilirsin
32 oldum
Karsidaki adam 45 35 36 olsa daha iyi olurdu kafa yapisi olarak bile uymassiniz o birazdaha olgun
4-5 yaş sonrası sorun mu
7 8 yasa kadar oluru var aslinda
Yaşına denk birini bul derim. Hangi şehirdesin?
Yas mı sorun
Tabii ki de sorun. 13 yaş çok fazla.
Kaç yaş olmalı ideal bana
En fazla 6-7-8
Annesine bakıcılık yaparsın bence ama seversen evlen diğer türlü gerek yok
daha gençssin evde kalmış moduna giripte 45 yaşında ki adamla ne yapıcaksın?
Çok mu fark
bence çok ya kendi dengini bul
evlenmek icinde varsa tabi kendini hazır hissetmiyorsan kesinlikle evlenme bunu sen değerlendirip karar vercen
Ne sorunu olur yas
Yaş farkı var ama sen bilirsin
Sorun olur mu
Neden
Evlen nolcak yani
Benim Şu an keyfim yerinde
Çalışan işinde gücünde biriyim
Evlenirsem rahatım bozulur mu
Onu evleneceğin kişiyle konuş anlaş eğer kafana uyarsa evlen yani
Tamam
Nasıl birisin belki biz evleniriz 😊
Fark çok evlenme
Evlen gitsin izin veriyorum
Kalpten götürürsün sen onu bunca yılın özlemiyle
Hoşuna gidiyor ise evlen
Evlen
Bekar kal
Evlenme
Neden
Aranızdaki yaş farkı yeterli bir sebep ayrıca annesine bakıcılık yaparsın
Annemden ayrı evim var diyor ama evlenince öyle olmaz o işler
Gece hayatin aktifse zor
Benle evlen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?