O 20 yaşında evlenmiş, 2 kız çocuğu var ama evlenmek istiyoruz. Annem çocukları olduğu için önyargılı, sizce haklı mı? Yani herkes hata yapabilir düşüncesindeyim ben.
Eğer evlenirsek kızları bizimle kalacak.
Eğer evlenirsek kızları bizimle kalacak.
Bu tamamen sana bağlı ama gerçekten bir karar verirsen ona göre karar ver. Çünkü şimdi istiyorum diyorsun 1 sene sonra, Yapamadım dememen lazım.
Annenin ön yargısı doğru olabilir, annen senin gibi bakmıyor ama sen sevginden göremiyor da olabilirsin. iyi düşünmen gerek.
Sen bazı şeylerin farkında değilsin ama annen farkında 3 gün sonra senin kendi çocuğun olunca o diğer iki kız çocuğunu ayırmaya başlayacaksın Ve muhtemelen de şiddete varan bir durum yaşanacak evde o yüzden doğru değil Anneni dinle
İleride çok sorunlar yaşarsın eski eşi ile çocuklardan dolayı sürekli iletişimde kalacak çocuklar bir süre sonra seni dışlayacak belki suçlayacak kendi çocuğun olunca onu zorbalayacaklar belki böyle bir topa girmeye değer mi?
Annen haklı kocanın çocukları senin kanından olmadığı için senim çocukların değil bu yüzden onları kendi çocuğun gibi sahiplenemezsin rahatsız olursun baş başa kalamazsınız her plana karara her şeye onları da dahil etmek gerekir.
Onun geçmişi hata değil tecrübe ❤️ Annendeyse kaygı çok normal çünkü senin zorlanmandan korkuyor. Çocuklu biriyle evlenmek ekstra sorumluluk demek 👧👧
Burada önemli olan senin bunu gerçekten isteyip istememen. Kendini üvey değil de “ekstra anne” rolüne hazır hissediyorsan annene sakin sakin bunu anlat. Zamanla o da yumuşar 💕
Cevap
14Cevap
Anaçlığın güzelde... iyi düşün tart. Yarın öbürgün kendi çocukların oldugunda o kızları onlarla aynj kefeye koyman lazım.. evlat ayırmayacak kadat kendıne guvenıyonmu? Sonra o kızların annesı elbet ılerde gormej ısteyecek annesıdır hakkıdır. Buna razo gosterebılecek esneklıgıj var mı?
İnsanlara kolay gelıyor cocuklu bırıyle bekar birinin evlenmesi. Sorumlulukları coktur. Saglam karakter , sabır ve metanet ıster. Allah korkusu ve cokca merhamet oşmazsa olmaz.
Oncelike ilk evliliğini neden bitirmiş onu araştırmak lazım sonra ise genelde evlenip ayrılan ya da bisanan sonraki kişiyi ihtiyaç meselesi olarak görür onun için ince ekeyo sık dokumak lazim anbeniz bazı konularda hakli
Sorumluluk alabilicerk misin iyi es olabilicek misin mesela en ufak kavgada gecmisi vasina kakar misin bunlar onemli
Asla kafasına kakmam herkes hata yapabilir ama ben annelik yapabilme konusunda çok endişeleniyorum
bu arada anneler hisseder eger onaylamiyosa vardir bi bildiği cok karsi gelmemeni oneririm
Knk ama hiç tanışmadılar benim anlattığım kadarıyla önyargılı yaklaşıyor
hicbi anne kizini cocuklu evlenmis birine vermek istemez cunku sorumluluk fazla yani. Tanistirirsan ve annen onaylamazsa o zaman dusunursun
Sence tanışmaları için ikna etmem gerekir mi
Once bi tani sonra senin dediklerini dikkate alicam dersin ama hemrn ikna edemeyebilirsin. Bu arada arkadasimin ablasi da evlenmis 1cocugu olan adami istiyodu. Cok zor ikna oldular. Ama tabi onlarin yaslari buyuktu ve cocuk annesinde kaliyodu.
evlendiler bu arada
Mutlular mı peki
evett baya seviyodular bikac senedir beraberdiler ama baya zorluk cektiler
bu arada kac yasindasin
25 yaşındayım o da 25 hatta ay olarak benden küçük
ben 20fln sandim iyiymis yasin
Ejskks 😂
Adamın gelir durumu iyi seni mutlu edebilecekdurumda ise olur
Hayır değil tam tersi
Bana kredi çektirmeye çalısıyor
Valla süreç zor işler senin için aynı evde yaşamak hemen de iki çocukla
Yaşın çok küçük ve büyük bir sorumluluk haklı bence, birde eski eşinde neden değil çocukları genelde anneye verirler ondan sordum
Knk annesi değişik bir insan çocuklara sürekli bağırıp çağırıyormuş
Zor sorumlukluk cok zor onlarin derdi olacak sikintilari olacak cok iyi dusun bence pisman olursun olanlari gordum cunku
çok büyük bir hata yapmış olursun
Olabilir bi sikinti yok
Kafayı yeme
Neden
Kendin gibi birini bul
Hiç evlenmemiş mi
Tabiki yavrum işin ne bunla delirdin mi
Yaa ama ben çok zor beğenen bir insanım. Çoğu ilişkim kaşının üstünde göz var diye bitmiştir
Olsun yine de kendin gibi olsun ömrün boyunca pişman yaşama
); üzdü
Maalesef yavrum ama öyle
😔 ama şimdi çocuğa ne dicem ki
Gerekeni söyle şimdi o çocukları sana kitleyecek sen bakarım dicem ardından da pişman olucam her gün her gün onunla da çocuk isteyeceksin sonrasında ne olacak? Her günün böyle geçecek ve en azından seninle beraber ilkleri yaşayacak heyecanı olan birisi olsun yanında
İnşAllahh kalbini kırmadan çözebilirim o zaman
Kırılırsa da kırılsın yavrum boş ver yardımcı olacağım bişey varsa buyur yardımcı olurum elimden geldiğince
konusmakk ister misin
Sevişmesen iyiydi
Anneni dinle
Annen haklı bence
Ankaramıı ( uzun yıllardır burdayım illk defa Ankaralı birine denk geldim slsls)
Neden ama
Evet, sen de mi yoksa 😀 sımdı anlatayım mı uzun uzun
Evet bende😂 olur anlatt smemdl
Bak daha gencsın, adam evlenmıs bosanmıs olur sorun yok bekar gibi, ama ısın ıcınde cocuk varsa hem de 2 tane sıkıntı
Haklısınız ama sevgi herşeyin ilacı değil midir
Cok uzun mesele bu, sevgi cok guzel bır sey evet, ama hersey sevgıden ıbaret mı sence?
Hayır tabikide değiş
Bana tkip atan sen mısın
Yes
Yazdm bak ıstersen
Kaç yaşındasın sen
25 yaşındayım
şu an Kaç yaşında o
25 yaşında o da
Çocuk sıkıntı ya
Maalesef
E evlenmek zorunda mısın
Hayırr
Eeee daha ne
Sen peki
Boş muhabbet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?