Nişanlanıyorum ama hiçbir şey yapıp düşünmek istemiyorum, tepki verememek normal mi?

Nişanlanıyorum, planlarım yok. Sevmediğim, istemediğim bir insanla bir hayat kuracağım. Adam kendini bulunmaz Hint kumaşı zannediyor, ailesini sürekli aratmaya çalışıyor. Sen bir evli adamsın, seni kabul ettiğime dua et demek istiyorum. Herkes bir şeyler söylüyor ama ben bir tek cevap vermiyorum. Niye böyleyim, hayat neden bu kadar zor, hiç bize adil değil. Çok şey yaşadık bu zamana kadar, çok sınandım. Daha yazamadığım, anlatamadığım o kadar cümle farkı, psikolojim bozuluyor. Evli adama gideceğim, belki de vardır bunda da bir hayır.
Mutsuzum
Canım sikkin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Nişanlanıyorum ama hiçbir şey yapıp düşünmek istemiyorum, tepki verememek normal mi?
Cevapla