30 yaş üstü erkeklere soruyorum: aşırı duygusal, fedakar erkekle ilişkiye başlasam artısı eksisi ne olur?

Üç aydır konuşuyoruz. Kendisi diş hekimi, 31 yaşında, çok az arkadaşı var, benim de aynı şekilde. Ben de 29 yaşındayım, lise mezunuyum, diş sektöründe çalışıyorum. O, İzmir'den İstanbul'a benim için ayda iki kere falan geliyor. Her geldiğinde hediyeler alıyor. Benim hayatımda kimse olmadı, onun hayatında bir kişi olmuş dört sene öncesinde. Dış görünüşü de kötü değil. Her geldiğinde bir şey ısmarlıyor, para asla ödetmiyor bana. Fakat her söylediğime duygulanıyor. Mesela, benim için YÖK sınavına girecek, klinik açmak için. Dedim ki: "Benim için gösterdiğin çabayı görüyorum, ekstra bir şey yapmana gerek yok, yorma kendini." Buna duygulanıyor. Annesi demans hastası, "Destek olurum." dedim, duygulanıyor. Genel olarak her şeye duygulanıyor. Sigara kullanıyordu, benim için günde 3 tane içmeye düşürdü. Beni çok seviyor ama sizce bu kişiyle artısı eksisi neler olur?

30 yaş üstü erkeklere soruyorum: aşırı duygusal, fedakar erkekle ilişkiye başlasam artısı eksisi ne olur?
Cevapla