Sorum ozellikle 30 yaş ustu erkeklere cok merak ediyorum onlarda bu durumda duygusal mi yoksa hissiz mi?

3 sene çalıştığım iş yerinden ayrıldım. Ve patronumu çok seviyordum. 27 yaşındayım, 5 kişinin yapacağı işi 3 sene tek başıma yapıyordum gocunmadan. Çok güler yüzlüydüm, çok içime sinmişti. Patronumun kurt köpeği vardı, ona bile bakıyordum beni ısırmasına rağmen. Ona karşı ilgim vardı, o anlıyordu, onda da olduğunu hissediyordum ama evliyim. Son zamanlarda duygusal anlamda çok çökmüştüm, bir anda çıkıp gittim kimseye bir şey demeden. Bana çok kızdılar, bugün de çıkışımı verdim. Patronum da ilan koymuş. Yokluğum belli olur mu, üzülürler mi? Personeller de memnundu benden. Erkekler üzülür mü bu durumda merak ediyorum. Size değer veren kişi kötü ayrılsada istemeden ayrilsa üzülerek gitse

Güncellemeler
1 yıl
Klavye yanlış çevirmiş evli değilim o kişi evliydi
Sorum ozellikle 30 yaş ustu erkeklere cok merak ediyorum onlarda bu durumda duygusal mi yoksa hissiz mi?
Cevapla