3 sene çalıştığım iş yerinden ayrıldım. Ve patronumu çok seviyordum. 27 yaşındayım, 5 kişinin yapacağı işi 3 sene tek başıma yapıyordum gocunmadan. Çok güler yüzlüydüm, çok içime sinmişti. Patronumun kurt köpeği vardı, ona bile bakıyordum beni ısırmasına rağmen. Ona karşı ilgim vardı, o anlıyordu, onda da olduğunu hissediyordum ama evliyim. Son zamanlarda duygusal anlamda çok çökmüştüm, bir anda çıkıp gittim kimseye bir şey demeden. Bana çok kızdılar, bugün de çıkışımı verdim. Patronum da ilan koymuş. Yokluğum belli olur mu, üzülürler mi? Personeller de memnundu benden. Erkekler üzülür mü bu durumda merak ediyorum. Size değer veren kişi kötü ayrılsada istemeden ayrilsa üzülerek gitse
Güncellemeler
1 yıl
Klavye yanlış çevirmiş evli değilim o kişi evliydi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer