Niye sitedekiler hep buradan sevgili yapıyorlar, reelde insan kıtlığımı var?

Gerçekten tüm aşklarını buradan yaşayanlar eskiler, yeniler, bir kısır döngü gibi reelde insan kıtlığı mı var😀
Niye sitedekiler hep buradan sevgili yapıyorlar, reelde insan kıtlığımı var?
Güncellemeler
2 ay
İşin şakası buradan ilişki yapılabilir, soru bu değil. Birgün elbet herkesin KS de bir ilişkisi olur.😀Evlenenler bile var.
Niye sitedekiler hep buradan sevgili yapıyorlar, reelde insan kıtlığımı var?
Cevapla