Kocam eski sevgilisinin numarasını kaydetmiş, o kız da sonuna kadar şarkısı paylaşmış?
2 ay
Cevap
6Cevap
Eşinin eski kırığı ile niye ilgileniyorsun ki zaten
Benmi kocammi
Sen. Niye umrunda yani, neden takip ediyorsun?
şarkının sözleri bir ima içeriyor olabilir ama asıl sıkıntı eşinin kaydetmesi hele bı de aralarında ortak bir görüşme alanı yoksa bizzat kasıtlı olarak numaralar alınmış demekki
Sizce seviyormu kocam onu birdr o şarki onda etki yaratir mi
burada kırık olan numarayı kaydeden olabilir mi acaba
Neden kaydetmiş sence
Sen eskiyeceksin dikkat et
Nasil anlamadim?
Onumu benimi seviyor?
O kiz bunu 4 sene beklemiş bide benimle nişanli olmasina ragmen kocamin babasi oldugunde kiz yasina gelmiş dişardan bekıemiş bide dogum gunlerini hiç unutmayip hep tabrik etmiş
şu an küsüz
İkimizide mi seviyor bu mumkunmu ki?
Ya kiz bide beta baligini paylaşib şoyle yazmiş" beta baliklari kalabaligi degil tek bir kalpte tamamlanan aşki ifade ediyir"
Ooo sıkıntı büyük bence
Neden
Halen etkileşim var baksana
Konuşmuyorlar
Neyse bir şey diyemem siz bilirsiniz
Kırık ne ya getir yapıştıralım ablayı :D
😂😂😂
Soru çok saçma, eşin niye onu kayd etmiş?
Bilmiyorumki
Aranız kötü o zaman
Bu kiz kocami 4 yildir seviyor ve bekliyor birde kocamin babasi öıdugunde yasina gelmiş kocamin dogum gunlerini unutmamiş ama ben bunlari yeni ogrendim kendisi bilmiyor bildigimi bir ara konuşmuyorlardi ama şimdi bi baktim numarasini kayd etmiş seviyormu kocam onu
Bir şey varki konuşuyor
Nasil yani geçiçi heves ola biıirmi yoksa aralaronda aşk var mı
Futbol konuşmayacaklarına göre, yanlış anlamayında neyi bekliyorsunuz?
Geçiçi bişey mi yoksa derin bişeymo
Derin tabi ki niye bu kadar safslnız
Nerden anladiniz derin oldugunu
4yıllık eski sevgilisini havadan sudan eklemez
Sevgili olmamişlar f body gibi bişey ama kiz çok aşik
Geçmiş olsun
Neden
Hangi şarkı o
"Sonuna kadar "
Nedenki?
Kiz onun için şarki paylaşmiş
Ben onun Instagram palosani buldum kiz bunu 4 yil bekıemiş ve benimle nişanli olmasina ragmen kocamin babasi öldugunde yasina gelib dişarda bekıemiş dogum gunlerini hiç unutmamiş ve şimdide o kiz buna neden benim numaramo kayd etti yazmiş bende telefonuna bi şekilde girdim gerçekten kayd etmiş ve kizin storisini gördum
ohaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum baya rahatsız edici, kıskanman da huzursuz olman da çok normal canım 😔 Eski sevgilinin numarasını hala kaydetmesi + o şarkı birleşince insanın midesine yumruk yemiş gibi oluyor.
Ben olsam önce sakinleşip eşime direkt sorardım: “Bu numara neden kayıtlı, şu an hayatında yeri ne?” diye. Kafanda kurmak yerine ondan duyman daha sağlıklı olur. Sen yüz yüze konuşmayı mı tercih edersin, yoksa mesajla mı daha rahat anlatırsın böyle şeyleri? 💬💔