Erkeğin aldatmasına birsey denmiyor ama kadinin neden aldatmasini kaba buluyorlar?

Kadın da durduk yere aldatmaz yani kocasını, toplum neden erkeğe elin kiri, kadının suçu deyip kadının aldatmasını suçlu buluyorlar ki kadın da durduk yere aldatmaz yani kocası ilgi filan göstermiyordur yani normal
Erkeğin aldatmasına birsey denmiyor ama kadinin neden aldatmasini kaba buluyorlar?
Cevapla