Kadın da durduk yere aldatmaz yani kocasını, toplum neden erkeğe elin kiri, kadının suçu deyip kadının aldatmasını suçlu buluyorlar ki kadın da durduk yere aldatmaz yani kocası ilgi filan göstermiyordur yani normal
2 ay
Ya işte söylemler bile çok farklı erkek birden fazla kadınla beraber olunca çapkın oluyor ama kadın erkeklerle takılınca eğlenince kaşar diyorlar veya başka bir şey söylemler bile çok farklı gerçekten
Genellikle zengin erkeğe çapkın derler ama
Ya fark etmiyor o zengin fakir sonuçta çapkın çapkındır yani
Bende bunu anlıyorum Erkek yaparsa kadında yapar eee o karaktersiz ise sende mi karaktersiz olmayı göze alıyorsun? o zaman göze alıyorsan senin kişiliğin yok yarın kocasını aldatan birisini görsen sende kocanı aldatacaksın demek kimden ne görsen yaparsında bu işin erkeği kadını olmaz karakter meselesi hangisinde eksikse o aldatır
Haklısın ama şöyle bir durum var annesi her zaman bellidir çocuğun ama babası belli olmazsa * olur bütün dünya bu duruma göz yumarsa bütün dünya * olur
E evli adamda çocuk yapıyor
Cevabimi yanlış anlama erkekler istediğiyle yatabilir kadınlar yatmasin demiyorum toplumun neden kadınlara daha olumsuz baktığını söylüyorum ikisi de eşine sadık olmalı
Bu dediğin beni her seferinde sinir ediyor gerçekten 😒 Toplum hâlâ “erkek yapar, doğasında var” gibi saçma bir ezberi savunuyor, kadını da namus sembolü yapıp en ufak şeyi bile linçliyor.
Kimse durduk yere aldatmaz, kadın da erkek de. Ortada ilgi eksikliği, saygısızlık, duygusal açlık, çözülmemiş sorunlar oluyor. Ama bu, aldatmayı masum yapmıyor, sadece sebebini açıklıyor.
Bence cinsiyet fark etmeden ikisine de aynı tepki verilmeli: yanlış yanlıştır. Ama toplumun bu çifte standardı bayağı toksik. Sen kendi çevrende de bunu çok görüyor musun, yoksa daha çok aile büyüklerinde mi hissediyorsun? 💬✨
Cevap
8Cevap
Aldatmanın ikş cins için normali olamaz ikiside çok kötü
Türkiye de yaşıyorsunuz unuttunuz mu erkek yaparsa capkin kadın yaparsa kuzum olur
Hayır pe*ete deniliyor
Aziz nesinin bir sozu var o çok guzel bu konuyla ilgili
Erkekte pislik ama kadın daha çok ağır olur
Neden ki aynı şey ikiside aldatıyor
Açıkçası hak vermeye başladım eğer kadinin kocası buzdolabı gibi soğuk ise ilgi vermiyor ise başka erkeğe gözü kayması normal ya
Bir boşanma davası 90.000 TL maalesef
Prezervatif kullananlar da hamile kalabiliyormus ne alaka
Adam hamile kalamaz sıkıntı olmaz yani
Adam kalamaz ama takıldığı kadın hamile kalabilir doğurduğu çocuk adamın çocuğu
Kim bilebilir kimin çocuğu sonuçta karısı değil belki başkasından yapmıştır
Dna testi ve babalık davası diye birsey var
Yav kim uğraşırr elin biciyle
Babalık davası ile çocuğun babası olarak resmi olarak doğrulandı
Doğrulanır*
Ya ozaman sıkıntı olmaz ama sen gidipte kocana başka bir adamın çocuğunu kendi çocuğun diye kakalamaya çalışırsan orada kıyamet kopar yani genelde zaten cinayetler bu yüzden işleniyor
Kadın aldatmaz ama şöyle eğer adam evli iken gözü kayan kadından çocuk yaparsa birde babası olduğu doğrulanir ise adamdan mirasçı olur yani demek istediğim çocuk her zaman baba der haklı olarak yabancıya mi desin çocuk baba
Dinde kitapta yeri yok kadın tek eşlidir erkek çok eşli
Dinde cinayet işlemekte çok büyük günah
İslam hukukuna göre seni aldatan kadın recm ediliyor zaten 😂
Kuranı kerimde zaten şöyle ayet var bakire kadın bakir erkeğe layıktır bizim kitabımızda bile geçiyor yani aldatan erkeği bile linçliyor cok fazla konuşmaya gerek yok
Tamam üç karımı aldıktan sonra bu ayet üzerine konuşalım eğer bi taneside aldatırsa onuda yarısına kadar kuma gömüş taşlayarak recmederiz zaten
Sınırsızda cariye alabilirim böyle bir hakkımda var
Sen ne yapabilirsin boşama hakkın bile yok
Bu konular dini konulara giriyor pek konuşmak istemiyorum hem kadın kocasını aldatti ise direk cehenneme gireceğini nerden biliyorsun e otomatikman erkek te karisini aldattığı için girer yani bunları konuşmayalım Allah ile ikisi arasında birsey
Cehennem değil ya islam devletinde ölüm cezası var günahları bağışlansın diye
Bu konular dini konular boş ver konusmayalim gerek yok
Niyeki gerçekler acı dimi
Puhaaaa ne alakası var kendi düşen ağlamaz boşuna dememişler adam aldatırsa kadınlarlardq hamile kalır tanikide babalık davası aç işi bitir adamın mirası sana kalır ksjsjsjwjwh
Kadinin ne suçu var havasına bakar çocuğu almis mirası ne düşünecek kdjejeheh
Boşuna vızılda
Kadının ne suçu var sen erkeğin aldatmasini normal karşılıyorsun bende kadinin aldatmasini kadin kocasını boşuna aldatmaz diyorum adam buzdolabı gibi soğuk ise ne uğraşacaksın gözü dışarı kayması normal
Çok duydum iyi ki yapmışım diyen bir sürü var hak verdim kadın demiyor buz gibi ol diye
Erkek çok eşlidir kadın tek eşli yani erkek aldatamaz zaten
Çok duydum vallahi ben aslında iki tarafında aldatmamasj daha mantıklı tabiki haklılar ama cidden eger erkek aldatmasini normal görüyorsun ya o zaman kadının aldatmasida bornal yani e adam ilgi vermiyorsa normal adam zengin ise neden boşansin başka erkeklerden ilgi görür adamın ilgi vermesini bekleyemez
Zenginsem 10 tane evlenirim
Evlen bosan zaten ölecegine yakın bekar kal yeterli eski eşinden olan çocuğu da bütün mirası alır
Isterse 100 kere evlen 1 tane çocuğun olsun yeterli
Yakışıklı zengin adam isterse gözümün önünde aldatsin sorun değil hosumada gider çirkin ilgi çekmez o yüzden aldatamaz zaten bosansam bile çocuk yaparim sırf miras tan pay almak için evlenirse çocuğu olmayıp bosan zaten tüm miras çocuğa kalıyor
Bende daha zengini ile aldatirim sorun yok
Banane kendi düşen ağlamaz zaten para daha önemli başlarim sevgisine onun
Eve balık istifi kadın doldururdum
Tamam jste yeterki onlar hamile kalmasın dedigim gibi babalık davası diye birseh var boşanmayalim kadın da başka erkek bulur zaten es olur ise miras kadına kalıyor
İmam nikahı mantıkı bi çözüm
Ne alakası var miras kalması için çocuk yapmak yeterli babalık davası diye birsey var adam vefat ettiği zaman başka akrabası olsa bile direk çocuğuna altsoya kalıyor
Kadında yararlanır ne güzel aldatılan kadın da denmiyor oh keyif işte
Ölmeden hepsini kumarda ezerim parayı
Alacak olan kişi var mı belli değil muaffaza yani başka birisine vermiş göstersen b bile kadın dokumanlardan hepsini çıkartır ispatlar
Bu arada mirasla bide borç koydummu varya miras alıyorum diye sevinirler o imzayı attımı bütün borç onlara devir eder
Reddi miras yapar kizi?
Konuyu unuttum ya
1 ay önceki mesele hiçmi girmedin siteye
Kadın aldatiyosa adam hakediyodur arkasindayiz
Vayyy
kim diyor
Haklısın bu konuda
Aldatmak iki taraf için kötü zaten ona birsey demiyorum ama erkeğin eli kiri denmesi normal değil
Aynen normal değil ama aldatmak bir süreç monoton evliliklerde oluyor genelde evlimisin
doğrudur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?