Iki kez aldatan erkek geri döner mi, yoksa tamamen bittigini mi kabul etmeliyim?

Lütfen yargılamayın, yaşarken yaşantıları biz seçsek bile bazen yolunda gitmeyebilir, uzun yıllık ilişkiydi, açıkçası daha çok değer verip yücelten bendim. Buna rağmen ikinci kez gittiğinde beni inandırmak için pek uğraşmadı hatta hiç, aksine sabahı bana o kıza yalan senaryo üretmek için yardım istedi. Tabii mesaja dönmedim, açmadım bile. 5-6 gün oldu o gündür yazmıyor. Sizce eninde sonunda yazar mı? Kişilerden silmemiş beni ama ben sildim, profil fotoğrafım vs gözükmüyor bildiğin ölü taktiği yapıyorum, sizce ne olur? (Aldattığını en az sizin kadar biliyorum, sadece süreç gereği ben de bir şeyleri anlamak, görmek ve duymak istiyorum)..

Iki kez aldatan erkek geri döner mi, yoksa tamamen bittigini mi kabul etmeliyim?
Cevapla