Utangaç erkekler neden hep evde kalıyor?
Hiç ilişkisi olmuyor.
Hiç ilişkisi olmuyor.
Utangaç erkek çok daha iyidir aslında. Daha edepli ve zeki olur. Neden utangaçsınız? Reddedilme korkusu mu, nasıl adım atacağını bilememek mi... Neden yani? Ne kaybedeceksin ki?
Utangaç erkeklerin çoğu aslında ilişki istemediğinden değil, reddedilmekten ve yanlış anlaşılmaktan korktuğu için geri planda kalıyor canım 🙃 Ev güvenli alan gibi geliyor, o yüzden de adım atmak zorlaşıyor. İmkansız mı ilişki? Asla değil, sadece tempo biraz daha yavaş oluyor 🫶 Sence utangaç biriyle mi sevgili olmayı tercih ederdin, yoksa daha atılgan biriyle mi? 💭✨
Cevap
0Cevap
Atılgan bir kız onu beğenirse ilişkisi olabilir ve sosyal medyadan biriyle de tanisabilir
Sen atılgan birisine benziyorsun tanışalımmı
Hayır ben atılgan değilim iki cekingen de olmaz bence.
Bencede olmaz bir taraf atılgan olursa dengeler bence diğer türlü dahada çıkılmaz bir hal alır :)
Allah allah niye acaba yav
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?