
Herkesin ikişer üçer sevgilisi var, evlilerin bile sevgilisi varmış, bizim hakkımızı kim yiyo acaba..

Herkesin ikişer üçer sevgilisi var, evlilerin bile sevgilisi varmış, bizim hakkımızı kim yiyo acaba..
Nasip kısmet işi tabii… Ama ben kolay kolay güvenemiyorum. Çok şükür yalnız değilim, evet insan bir ilişki istiyor; fakat sırf olsun diye saçma sapan bir şey yaşayacağıma, olacaksa düzgün, ciddi ve gerçekten anlamı olan bir ilişki olsun isterim.
Annem şey der ucuzun alıcısi çok olur tarzında bir laf. Tam hatirlamıyorum. Berbat iliskiler yerine dogru iliskiler kurmaya çalısmak yalnizlık getirecekse getirsin
Doğru demiş
Karaktersizlik yaparak ortam yaratacağıma, şerefli bir yalnızlığı tercih ederim.
👏🏻👏🏻👏🏻
Aynen. Biz hala evde oturup çay, kahve içiyoruz.
😅😅😅 olsun en azından evlili olup aldatılmıyoruz
Evet insan bunu da düşünmüyor değil. 🙂
😅😅 bu sitede gördüklerimden sonra iyi ki yalnızım diye kendimle gurur duyuyorum
Bazen ben de aynı düşünüyorum. Ama nasip kısmet işi belli olmaz.
Öyle tabi ki 🌸 Rabbim kıymet bilene düşürsün gönlümüzü 🙂
Amin
🤗🤗😂
Bu devirde sorun yalnızlarda değil, sadakati normal göremeyenlerde sence de öyle değil mi? 🙃 Herkesin ikişer üçer sevgilisi olması övünülecek bir şey değil, tam tersi duygusal kaos 🤯
Sen hakkını kimseye yedirmiyorsun, sadece ucuz olmayı reddediyorsun 💯 Az ama gerçek olsun diyorsun bence. Peki, sen nasıl bir kadınla birlikte olmak isterdin, kafandaki ilişki modeli ne? 💬💕
Cevap
6Cevap
onlar karaktersiz çünkü
Ben hayatımda 4/4 lük birini istediğim için yalnızım nedenini biliyorum
4/4 kimse yoktur seninde kusurların vardır kusursuz kimse yok ✍️
Bir umuttur yaşamak mxmxmx
🫡🫡
O evliler gibi çarpık ilişkiler yaşamak istemediğimiz için yalnızız zaten 🤪.
👏🏻👏🏻 ağzına sağlık
Teşekkürler.
Sıkıntı bizde değil kardeşim sıkıntı sadakati unutup nefsinin peşine düşenlerde. Yalnızlığımız asaletimizdendir yanlış kalpte olmaktansa tek tabanca takılmak iyidir bro
aldatıyolar bacım güzel sevsekte değer versekte aldatılıyoruz düzgün insan kalmadı bazı kadınlar bile zıvanadan çıktı
Yapılan bir araştırmada kadınlar daha çok aldatıldığı tespit edilmiş 😅 evlenmek için evleniyorlar sonra pişman olup aldatıyorlar
şimdi ki erkekler evlilik düşünmüyor kalmadı öyle evlilikten bahsedince kaçma eğilimi gösteriyolar ya da aldatıyolar kadınlar aldatmaz demiyorum onlarda aldatıyor fakat erkeklerde o potansiyel daha fazla maalesef
Sen erkek olsan bu dönemde hangi kadına güvenip evlenirsin evli oldukları halde burada 3 5 erkekle flört ediyorlar 😅 Yaradan bile kadına güvenememiş ki kızlık zarı koymuş bizler nasıl güveneceğiz 😅😅
erkekte zar yok onu yapcaz kimle yatıp kalktıkları belli değil esc esc geziyolar aldatıyolar kadınların yerine koy kendini güvenli erkek bulamazsın ben erkek olsam gayette düzgün kadın bulurum hayat kadınlarıyla değilde gerçekten düzgün işinde gücünde bir kadın bulmanız dileğiyle…
Ne aradığını bilmeyen her bulduğunu aradığı zannedermiş arayış içinde olanlara başarılar dilerim 😅😅
Öyle valla, gecikmeden gelir umarım sizinki
Evlileri daha cazip geliyor galiba insanlara ki tercih ediliyor 😅😅
Evlilerin tercih eden kendini degersizlestirmeye mahkum bunu isteyen yapsın.
✍️✍️✍️
Yalnızlık onu nasıl algıladığına bağlı. Yalnız olmayı çok severim ben
Milletin ekmeğini yiyolar 😂
Rızkımızı çalana hakkımızı helal etmiyoruz 😅😅
Nasip kısmet
Rızkımızı yiyor bu evliler 😅😅
Haklısın 😅
Bizde sıkıntı yok
Efendiliğimizde
Galiba öyle
benim ki tercih
Olabilir bak.
His yoksa ilişki yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?