Hiç Önceki ilişkilerinizden feyz alıp içinize kapandınızmı?

Aldatılmak sevilmemek karşılık görmemek gibi gibi ben korkuyorum evet evlenmek istiyorum bunun için çok erken gibiymiş gibi hissediyorum yaş olarak değil duygu ve ruh hali olarak ben ilişkilerimde hiç değer görmedim ya 4 tekerli tenekem için geldiler ya birini unutmak için saf duygularımı telef ettiler ama kimse kendim olduğum için ben olduğum için sevmedi en iyisi olmaya çalışırken en kötüsü kadar bile değerim olmadı anlayacağınız nasıl aşarım bunları çevremde kimse yok şu an sahtesiniz diyip çıkardım tüm insanları ne bi sosyal medyam ne bi sosyal ortamım var istemiyorum artık diyicem inandırıcı olmaz istesemde olmaz artık diyeyim çok güzel seviyorum ama beni çok fena harcıyorlar askere gidicem 3 gün sonra yalnızım mesela anam babamda dahil kimse yok yanımda şu an tapagaz bi bariyere girsem kaybedecek neyim olur benim değersiz bi insanlığımdan başka yaşamayı seviyorum ama insanlar sevgimi tüketti ben çıkmazında en sonundayım buradan başkada dert kitabım yok buraya yazıyorum ama nisbeten bazı iyi insanların hatrına…
Hiç Önceki ilişkilerinizden feyz alıp içinize kapandınızmı?
Cevapla