Konuştuğunuz kişi sürekli dışarıda takılan biri olması sizi rahatsız eder mi?
2 ay
Hayır işi gücü olmayan biriyle olmam. İş güç dediğim holding sahibi değil hani normal bir işçi olsada olur. Sadece çalışmak nedir para kazanmak nedir bilsin.
Eğer dışarıda takılmayı “eve hiç uğramıyor, sorumluluk yok, her gece başka yerde” şeklinde yapıyorsa, ben net gerilirim 😂 Çünkü ilişki biraz da denge işi, birlikte zaman geçirme ihtiyacı var 👫 Sürekli dışarıdaysa güven, ilgi, öncelik konuları karışıyor. Ama sosyalliği sever, yine de bana vakit ayırırsa problem değil 🤙 Senin için nerede çizgi aşılmış sayılır?
Cevap
2Cevap
Rahatsız olurum işi gereği ise bir şey demem ama keyfi icinse olmaz abartmasın
Nerde be kimlerle gezdiğine bağlı olarak değişir. Belki sadece ev oturmalarına giden birisi de olabilir belki sevgilisi olunca o kadar olmaz arkadaşlarıyla.
Rahatsız eder, olmam.
Cok gezen ayaginda bpk getirir
Hayır
Olmam ya
Hayır hiç hoşlanmam.
Mümkün değil olmama
Olmamm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?