Sırılsıklam aşık olduğun kişiyi her gün görmek zorunda olmak. Sizce de kötü değil mi?

Her gün aynı yerdeyiz ve bu beni içten içe bitiriyor. Birlikte olsak bu acının kat ve kat fazlasını çekeceğim bu yüzden hiç yanaşmıyorum. Ama hiç bir yakınıma da anlatamıyorum. Yakın olduğum bir kız arkadaşım var ve beni çok sevdiğini söylüyor. Aşık değilim ama moralimi yukarıda tutabildiği için iyi bir arkadaşım. Ona anlatamam çok üzülür. Ortak arkadaşlarımıza anlatamam, kanka dediğim kişiler zaten duygulardan anlayabilen insanlar değiller. Sadece kapana kısılmış gibi hissediyorum. Yolda 3 tane kaza atlattım, 1 paket sigara bitirdim. Ölü gibi yatıyorum şimdi de. Buraya bile ifşa olmamak için gizli olarak yazıyorum. Lanet olsun.
Sırılsıklam aşık olduğun kişiyi her gün görmek zorunda olmak. Sizce de kötü değil mi?
Cevapla