Sevgilinizin sizin annenize babanıza ‘anne-baba’ diye hitap etmesi sizi rahatsız eder mi?

Daha samimi buluyorum diyen de var, fazla samimiyet gibi gören de… Sizce normal mi yoksa sınır aşımı mı?
Sevgilinizin sizin annenize babanıza ‘anne-baba’ diye hitap etmesi sizi rahatsız eder mi?
Sevgilinizin sizin annenize babanıza ‘anne-baba’ diye hitap etmesi sizi rahatsız eder mi?
Cevapla