Daha samimi buluyorum diyen de var, fazla samimiyet gibi gören de… Sizce normal mi yoksa sınır aşımı mı?


Demesi de rahatsız etmez, dememesi de rahatsız etmez. Bu arada söylerse annem aşırı mutlu olur ondan eminim, o yüzden en azından anneme dese baya bi artı puan toplar aileden 🤣
Beni rahatsız etmez, hoş bile olur 🤣
Allah Allaaaahh.. 😂😂
Aynen öyle 😂
Teşekkür ederim ☺️🥰
Önemli değil 🙏🏻
Bence tamamen ilişkinin seviyesine ve ailenin tarzına bağlı tatlım 😊 Eğer uzun süredir birlikteyseniz, aileler tanışmışsa ve özellikle annen baban bundan hoşlanıyorsa “anne-baba” demesi bana çok sıcak geliyor 🫶 Ama yeni ilişkide, kimse böyle bir beklenti içinde değilken direkt öyle hitap etse biraz hızlı ve fazla samimi hissedebilirsin 😅 Sen şu anki ilişkinde hangisine daha yakın hissediyorsun? 💭💕
Cevap
20Cevap
Sevgilimin etmesi ne bileyim değişik bir şey 😅😅
Hayir beni rahatsiz etmez aksine hosuma gider🙂
Hayır sorun etmem gadası saygısını yitirmesin yeter ki
Evlenmeden demesin bana kalirsa evlenirse de demesin😂😂😂ben de onunkine demeyeyim. Aileler bekliyor ama bana o kadar zor gelir ki.
Sevgilime ne oluyor ya 😃
Buradaki niyet önemli niyet seni manipüle etmekse yanlış ama gerçekten evlenmek istiyorsa samimiyet doğru
Yani bu beni rahatsız edecek bir konu değil çünkü değer verdiğini gösterir. Değer veren insanda kolay kolay büyük hataya düşmez
Sevmem gelin ata binmiş ya nasip nedir öyle hemen Anne Baba cıvıklığı
Eş diyebilir, gayet normal fakat sevgili derse biraz fazla olur bence
Sevgilimken gereksiz geliyor bana, evlendikten sonrası hoşuma gider
Eder cıvık cıvık hareketler nikah olmadan ne saçmalık
eder tabiki ne olduda anne baba oldular erken samimiyet sıkıntı çıkarır gerek yok
Annemle babamla tanıştıracak kadar ciddilestiyse konu tabi ki anne baba desin , hoşuma gider
Rahatsız değilde garip hissettirir sevgilim neticede karım değil
Sacma degilmi ama benim kocam sonucta o sanki kardesmisiz gibi anne baba diyor
Etmez mutlu eder
Çok eder hemde 😄 ne münasebet
sevgili ise saçma
Nasil istiyorsa
Beni rahatsız eder evet
Nişanlıyken edebilir sadece
Keşke olsa da dese, hiçbir sorun teşkil etmez.
Kaleyi içten fethediyor diye düşünürüm
Etmez yani ciddi bir ilişkiyse edilir bence
Rahatsız etmez diyebilir
Hayır etmez. Aksine çok memnun olurum
aksine hoşuma gider
Başka soru bulamadın mı? etmez tatlım
Ben bu soruyu uygun gördüm burada soruları ben sorarım
Uygun görmeye devam et tatlım
Abla diyeceksin abla
Sevgilim etmesin
Hiç rahatsiz etmez çok mutlu olurim yani
Etmez
Hayır ne münasebet
Hayır
Hoşuma gider
Annem babam yok ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?