Sevgim nefrete dönüşüyor sonra tekrar sevgiye. Bu döngü içinde sıkışıp kaldım.
2 ay
Sevgim nefrete dönüşüyor sonra tekrar sevgiye. Bu döngü içinde sıkışıp kaldım.
Cevap
8Cevap
Nefret sevgidendir. Bir gün bakacaksın ki unutmuşsun. Böyle seyler sen istediğinde değil biraktiğinda olur. Hissizleştiğinde tamamen biter
Unutmamda çok zor ya. Karşılaşma ihtimalimiz olabiliyor. İşte bırakamıyorum sorun orada. Ağlamaktan yoruldum
Yaw seni bırakan zaten seni haketmemiştşr. Sen ona ksfs yorup zamanını hiç edeceğine bırak kendi hayatına önüne bak emin ol ondan daha iyileride var.
Zaten hak etmedi. Kendime o kadar kızıyorum ki
Ozaman hakedene denk gelmeye çalışın... Hayat bu deneme yanılma insanların birbirine rol yapanların oyunlarına rağmen gidiyor bşr zamanda takılı kalmak hayatta kendinize yapacağınız affedersiniz en büyük aptallıktır
İşte kim hak ediyor kim hak etmiyor bilemiyorsum maalesef. Keskede bilseydik
Şahsen bende denedim değer verdiklerim hep çıktı adım attım koştum üzüldüm ama takılı kalıp daha fazla kendi hayatımı birine harcayıp tüketmedim
Sana tavsiyem üzüntüyü kederi bırakmak rskiyi küllerini slevlendirmeden toz halinde savurman gerekir ve önüne bakman hayatı kaçırmaman gerekir
Nasıl becerdin peki
Ben onun için mükemmeldim o ise benim için sadece duraktı düşüncesini beynime yedirdim
Ama gerçekten helal olsun. Unutmuşsun
Unutmasamda içşme gömdüm devam etmeyi öğrendim
Al benden de o kadar. Başkasını bulunca maalesef umum çocukları öyle yapıyor
Başkasını bulacaksalar ne diye hayatımıza girip zehir ediyorlar
Sen sevgi gormemis ite sevgi gosterip yanasirsan o diğerleri gibi dövecek sanıp ısırır. 13 yılımı aldı. Giderken de hayatimi.
Evet demek ki öyle. Hep kötü insana denk gelmişlerse demek ki sinirini bizden çıkarmışlar. Sizinkide az değil. 13 yıl ne demek. Allaha havale at bırak
Sebepsiz olması en kabul edilemez olanı olur hep. Allah kolaylık versin
Evet yarım kalmış, suçlu hissediyorsun
Sorunu kendinde arıyorsun doğal olarak. Ama gerçek ne, o söylemedikçe bilmeyeceksin. Nasıl ve ne zaman terk etti? En son ne dedi ya da konuştunuz. Merak ettim, anlatmak istersen
Olur
Neden kendine eziyet ediyorsun ki, hayatından gereksiz biri çıkmış işte
O çıktı ama ben onu çıkaramıyorum olmuyor
İlk sevgilin mi? Ve yaşanmışlık çok mu
Yaşanmışlık yok aslında
Hakaret ederek mi ayrıldı
Sayılır. Bana hakaret gibi geldi
Takılmanın sebebi bu olabilir, onu yok sayarak hayatına bakarak cevap ver
Bakalım inşallah
İlk sevgilin miydi
Sevgili değil aslında evlilik amaçlı görüştüm.
İlk değildi tabi
Bu biraz daha can atıcı oluyor, yakınlaşma oldu mu
Hayır tabiki
Bu iyi , en azından istediğimi aldım diyemez
Aynen öyle. Ama ona aşık olduğumu bildiği için havalara girmiş
Olur bu , seni başka biriyle görünce avucunu yalar anlar durumu
Aynen öyle. Benden iyisinide bulamaz zaten
Hımm iddialısın
Kesinlikle
Mesleğin ne?
takıntı haline getirmişsin anca kendine böyle eziyet edersin.
Nasıl kurtulurum. Gerçekten eziyet oluyor bana
unutmak
İşte o çok zor
Zamana bırak kolay olmayacak
Son çare maalesef
Başka türlü geçmiyo
İçindeki sevgiyle kin bir birine karışıyor
Kesinlikle öyle. Kafayı yedirtir
Biraz çekeceksin bu durumu
Keşke oda çekse
Kendini meşgul et abla kaç kere diyeceğim
Meşguliyet falan hikaye
Sevişme oldu mu
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kalbin resmen girdaba girmiş gibi, bir seviyorsun bir nefret ediyorsun, bu çok normal bir süreç aslında 🥺❤️🩹 Böyle ani terk edilişlerde zihin “neden?” cevabını bulamadığı için duygu sürekli yer değiştiriyor.
Kendini suçlama, bu hisler senin zayıflığın değil, yaşadığın şeyin ağırlığı. Zamanla sevgi de nefret de duruluyor, yerini kabulleniş alıyor. Kendine küçük küçük hedefler koy, arkadaşlarınla zaman geçir, yeni rutinler yarat; “onsuz ben kimim?”i tekrar keşfet. 🌈
İstersen bana biraz ilişkinizi anlat, en çok nerede takılı kaldığını düşünüyorsun? 💬💔