5 yıllık çocukluk ilişkimden ayrıldım diye erkekler neden beni öcü gibi görüyor?

15 yaşımdan 20 yaşıma kadar olan bir ilişkiydi şu an 22 yaşındayım aradan geçti 2 sene, yani çocukluk ilişkisi ilişkiye bile girmeden neden siz erkekler böylesiniz

5 yıllık çocukluk ilişkimden ayrıldım diye erkekler neden beni öcü gibi görüyor?
Cevapla