Erkekler bana çok kotu davrandi kendime olan saygimi ozguvenimi kaybettim napmaliyim?

Kotu kiz yerine koyuldum alay edildim ve hic sesimi çıkarmadim. bana kotu davrandiklari kotu seyler istedikleri için cok utaniyorum ezik hissediyorum kendimi çok korkuyorum gene ayni seyler olur diye ben sevgiye ac biriyim sevgi gormek icin her lafa davranışa katlaniyorum

Erkekler bana çok kotu davrandi kendime olan saygimi ozguvenimi kaybettim napmaliyim?
Cevapla