Erkeklerle çok samimiyetim yok diye canım biri beni lez sanmış böyle bi kafa olabilir mi?

Sosyal erkek arkadaşlarımda tabiiki var ama çok görüşüp buluşmuyorum. Çok sinirlendim sizce anormal bi durum mu? Lez mi sanardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
canımsın yazmıştım KS canıma çevirmiş
Erkeklerle çok samimiyetim yok diye canım biri beni lez sanmış böyle bi kafa olabilir mi?
Cevapla