Sorumluluk yüklemişim ona yaşımız da var yani sağlık sorunları yaşadı psikolojik olarak atlatıyor da ben ona hemen evlenelim demiyorum ki en azından net bir şey diyebilir değil mi?
2 ay
Sorumluluk yüklemişim ona yaşımız da var yani sağlık sorunları yaşadı psikolojik olarak atlatıyor da ben ona hemen evlenelim demiyorum ki en azından net bir şey diyebilir değil mi?
Evet tabiki sormak da bilmek de hakkın. Ne istediğini açıkça söylemiyorsa uzak dur zaten seninle gelecek planı yapan hayaller kuran insan sen sormadan kendisi söyler seninle ileriye dönük düşünceleri olduğunu
Düşüncelerin çok normal, kimseyi suçlama bunun için 💛 İlişki dediğin şey zaten iki kişinin de ihtiyaçlarını duymasıyla yürüyor. Sen geleceğini bilmek istiyorsun, o da şu an toparlanma sürecinde gibi duruyor.
“Evlenmeyeceksek zaman kaybetmeyelim” demen bence haksızlık değil, sadece üslup önemli. Daha yumuşak söyleyebilirsin: “Gelecekle ilgili kafamı netleştirmem lazım, sen ne düşünüyorsun?” gibi 😊 Peki o net konuşmaktan mı kaçıyor, yoksa gerçekten hazır olmadığını mı söylüyor? 💬
Cevap
7Cevap
Yaşınız 20 üzeriye normal canım. Treni bi kaçırırsan daha insanın içinden de gelmiyo. Zaten yaş geçtikçe potansiyel talibinde azalır.
Hayir cok hakli takilmaksa niyeti söylesin basta umit vermesin sana
Defol git bulunmaz hint kumaşı değilsin
Çok haklısın
Haklısın yoksa senj kullanıyordur
Belirsizlik öldürür.
Yakınlaşma var mı?
Var
Yüzeysel mi tam mı?
Haklısın bu arada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?