Maddi durumu evliliğe hazır olmayan sevgilime acelemiz yok dedim. Haksız mıyım?

Merhaba öncelikle. Bir buçuk yıla yakın bir ilişkim var. Sevgilim 1 ay önce askere gitti. Kendisinin maddi durumu pek iyi değil. Yani bir evliliği kaldırabileceğini düşünmüyorum. Aile evimdeki rahatlığa bolluğa alıştım. evlenince sıkıntıya gireceğimi düşünüyorum. Ne zaman konuşsak bir an önce evlenmenin konusunu açıyor. Evlenince nerede yaşarız. Nasıl geçiniriz. Daha genciz acelemiz yok dedim. Ailen evlerden birini verir yaşarız 1 yıl olmuş tanışalı. kaç sene daha beklicez dedi. Bende onu çok sevdiğimi ama bir kaç sene daha evliliği düşünmediğimi söyledim. Yarın. İzne gelecekti iznini iptal ettirmiş. Şimdi gelmiyor sanki ayrılmışız gibi davranıyor. Sadece zamana bırakalım acelesi yok dedim. yani yanlış mı düşünüyorum sizce? Kalbini mi kırdım

Maddi durumu evliliğe hazır olmayan sevgilime acelemiz yok dedim. Haksız mıyım?
Cevapla