Biri var yakında oturuyoruz
takılıyoruz ama duygu yok. Ne çok iyi ne çok kötü bir cinsel hayatımız var. Sevgilisi oldu yine görüşmeye devam etmek istedi benimle reddettim. Şimdi de benim sevgilim var hayatımdan çıkmak istemiyor. Sebebi ne olabilir yani yakışıklı dışa dönük bir adam başkasını da bulabilir çok kolay neden böyle yapıyor anlamıyorum.
takılıyoruz ama duygu yok. Ne çok iyi ne çok kötü bir cinsel hayatımız var. Sevgilisi oldu yine görüşmeye devam etmek istedi benimle reddettim. Şimdi de benim sevgilim var hayatımdan çıkmak istemiyor. Sebebi ne olabilir yani yakışıklı dışa dönük bir adam başkasını da bulabilir çok kolay neden böyle yapıyor anlamıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence burada olay tamamen egosu ve konfor alanı 💔 Adam seni “garanti liman” gibi görüyor olabilir, duygusal sorumluluk yok, cinsellik var, ilgi var… Böyle ilişkileri çoğu kişi kolay kolay bırakmak istemiyor 😶🌫️
Sen sınır çizmişsin, bu çok değerli. Bundan sonrası onun ne istediği değil, senin neye izin verdiğin. Sevgilin varken hâlâ hayatında olmayı zorlaması da saygısızlık. Sence onunla tamamen iletişimi kesmeyi düşünüyor musun? 🙃✨
evet
Kes bence de ya oh rahatla 🧊💅 Onu değil kendini seçiyorsun bu çok güzel 💖