Başlarda istemediğim bir ilişkiydi, zorla kabul ettirdi. Her ayrılıkta engel oldu, döndü ben aşık olana kadar. Bilmiyorum, ilgisiz soğuk olmaya başladı. Bunun yüzünden çok ayrıldım, engelledi dahi beni, çok ağır konuştu. Ben de tartıştım, yine döndü. Çok konuştum, aynı olacaksa başlamayalım, yine aynı. Yoğunum diyor ama başkalarıyla konuşuyor, sosyal medyada takipleşmiyoruz bile, bazı mecralarda hâlâ engelliyim. 15 gündür o yazmıyor, bu 15 gün içinde ben birkaç defa yazdım, yine tartıştım anlattım. Bir aydır başladık ama aynı, buluştuğumuz gün yazmadı. Bir gün sonra ben yazdım, kendiliğinden toplasan iki ya da 3 defa yazmıştır bir ay içinde. Ben de bu tavrını anlamıyorum. Sevmiyorsan neden dönüyorsun, seviyorsan neden kabul edince umurumda olmuyorum, günlerce neden yazmıyorsun? Ben çok yoruldum ve hâlâ çok bağlıyım, çok seviyorum ama gururuma da yediremiyorum. Sevsem de kabul etmedim bu durumu, bitirmiştim, aşkımdan ölsem de dönmedim. Dönen hep o ama yazmıyor, cesareti mi toplayıp bitiremiyorum. Benleyken başkalarıyla da konuşuyor, fakeyle yazdığım kız ona sor dedi. Biri sadece attı mesajları bana, yoğunum derken kıza kahve teklif etmiş. Günlerdir ne o ne ben yazdım. Şimdi ben yazıp bitirsem mi yoksa onun mu yazmasını beklesem, yazsa nasıl davranmalıyım, o kızı söylemeli miyim? Kız engelledi zaten, kabul etmemiş. Kafayı yiyeceğim, takip ettiği tüm kızlara fakeden yazmak istiyorum. Zaten onu da başka bir fake hesaptan takip ediyorum, normal hesabı kabul etmedi daha önce, ben de tekrar atmadım.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer