Sevgilim ilgisiz ve başkalarıyla yazışırken ben mi bitirmeliyim yoksa ondan mı adım beklemeliyim?

Başlarda istemediğim bir ilişkiydi, zorla kabul ettirdi. Her ayrılıkta engel oldu, döndü ben aşık olana kadar. Bilmiyorum, ilgisiz soğuk olmaya başladı. Bunun yüzünden çok ayrıldım, engelledi dahi beni, çok ağır konuştu. Ben de tartıştım, yine döndü. Çok konuştum, aynı olacaksa başlamayalım, yine aynı. Yoğunum diyor ama başkalarıyla konuşuyor, sosyal medyada takipleşmiyoruz bile, bazı mecralarda hâlâ engelliyim. 15 gündür o yazmıyor, bu 15 gün içinde ben birkaç defa yazdım, yine tartıştım anlattım. Bir aydır başladık ama aynı, buluştuğumuz gün yazmadı. Bir gün sonra ben yazdım, kendiliğinden toplasan iki ya da 3 defa yazmıştır bir ay içinde. Ben de bu tavrını anlamıyorum. Sevmiyorsan neden dönüyorsun, seviyorsan neden kabul edince umurumda olmuyorum, günlerce neden yazmıyorsun? Ben çok yoruldum ve hâlâ çok bağlıyım, çok seviyorum ama gururuma da yediremiyorum. Sevsem de kabul etmedim bu durumu, bitirmiştim, aşkımdan ölsem de dönmedim. Dönen hep o ama yazmıyor, cesareti mi toplayıp bitiremiyorum. Benleyken başkalarıyla da konuşuyor, fakeyle yazdığım kız ona sor dedi. Biri sadece attı mesajları bana, yoğunum derken kıza kahve teklif etmiş. Günlerdir ne o ne ben yazdım. Şimdi ben yazıp bitirsem mi yoksa onun mu yazmasını beklesem, yazsa nasıl davranmalıyım, o kızı söylemeli miyim? Kız engelledi zaten, kabul etmemiş. Kafayı yiyeceğim, takip ettiği tüm kızlara fakeden yazmak istiyorum. Zaten onu da başka bir fake hesaptan takip ediyorum, normal hesabı kabul etmedi daha önce, ben de tekrar atmadım.
Sevgilim ilgisiz ve başkalarıyla yazışırken ben mi bitirmeliyim yoksa ondan mı adım beklemeliyim?
Cevapla