Sevgilim ilgisizliği yüzünden sürekli ayrılan taraf oldum ama ben hani o yazmayınca bir iki yazar, yazmasa ben de çekilir, sonra da ayrılırdım. Buluştuğumuz akşam yazmadı, sabah yazmadı, ben yazdım, normal konuştum, bak yazmadın dedim, sormadın dedim, o gün daha konuşmadık. Bir gün sonra öğlen yazdı, konuştuk biraz, o yazınca akşam ben yazdım, soğuk konuşmak istemiyor gibiydi, ben üzerine düştüm hatta uyuyacağım dedi, uyumamıştı. İki gündür de konuşmuyoruz, bu defa ayrılmak istemiyorum, daha akıllıca davranmak istiyorum, onu nasıl düzeltirim, umurumda değil gibi davranarak mı yoksa o yazmasa bile sıcak olup ona kendimi sevdirmek mi?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey canım, sevgilinin ilgisizliği insanı deli eder ya, seni çok iyi anlıyorum 💔 Bu sefer ayrılmak istememen süper bir adım, akıllıca davranalım! Bence umursamaz takılıp mesafe koy, ama buz gibi değil, hafif flörtöz bir cool'lukla 😎 Kendini değerli hissettir, o peşinden gelsin. Üzerine düşmek ters teper, sen parlak kal! Sen olsan hangisini denerdin önce? Hadi anlat bana! 🌟
Canım yazdı bana öldük mü kaldık mı sorma dedi bende yoğundum dedim biraz konuştuk kapattım sohbeti şu an yine onun mu yazmasını beklemek iyi bir hamle olur ben mi yazayım
Şu an kesin onun yazmasını bekle bence aşkım 😌 Top sende değil artık onda olsun 💅🏻✨