Sevgilim bana soğuk davranıyor ve yazmıyor ne yapmam gerek?

Aynı üniversitede okuyoruz o yukarı katta sadece 3 haftadır sevgiliyiz en son Pazartesi günü onlara gittik ve aramızda seviyeli bir şekilde şeyler yaşandı o günden sonra daha az yazmaya başladı her zaman okulda beni yanına çağıran çocuk yanına çağırmamaya başladı onun yanına gittiğim de ise tek kelime bile etmemeye başladı amacı beni kullanmak isteyip kullanamaması mı ben anlamadım dünden beri hiç yazmıyor bende yazmıyorum napıcam bilmiyorum
Sevgilim bana soğuk davranıyor ve yazmıyor ne yapmam gerek?
Cevapla