Sevgilim mac var diye izin alip yanima gelmedi trip atmakta haksiz miyim?

Arkadaşlarımı yarıda bırakmış olurum diyor ben de zaten gelince de az buluşuyoruz buluşmamak için bahane arıyorsun bir şey değişmedi dedim perşembeden beri konuşmuyoruz

Güncellemeler
2 ay
O doguda ben marmara bolgesinde izin alicam dedi gelicem dedi 20sinde gelmedi sirf mac var diye yerine biri oynasin dedim yarida birakmis olurum diyor
Sevgilim mac var diye izin alip yanima gelmedi trip atmakta haksiz miyim?
Cevapla