Kız arkadaşım kafeye gidip 2 saat mesaj atmayınca trip atmakta haksız mıyım?

2 saat mesaja bakmadı son görülmesi açık hani girmemiş neyse saat akşam 11 de yazdı çıktım ben eve gidiyorum diye şarjım az dedi 11:30 da ben ona yazdjm hesap sordum sen neden 2 saat mesaja dönmedin diye oda hemen savunmaya geçti şarjım azfı fazla bakmadım telefona sonra beni suçladı gerçekten merak etsen arar 20 defa nerdesin diye sorardın yapmadın dedi bundan 2 hafta önce benim telefon bozulduğunda kız 10 defa yazdı her saat yazmış aramıştı onu söyledi ben böyle yaparken sen demekki 2 gün geçsese aramazdın dedi yani ben onu bana geç yazıyor diye suçlarken o beni merak etmediğiö önemsemediğim için suçladı

Kız arkadaşım kafeye gidip 2 saat mesaj atmayınca trip atmakta haksız mıyım?
Cevapla