İlk sevgilimden yeni ayrıldım, YKS döneminde bu ayrılık acısını nasıl atlatabilirim?

İlk defa sevgili yaptım ve yürütemedik, çok böyle uyuşmadı karakterlerimiz. Ama insan üzülüyor ve YKS dönemindeyim, hemen toplanıp çalışmam lazım. Teselli edebilir misiniz, hiç arkadaşım yok da.
İlk sevgilimden yeni ayrıldım, YKS döneminde bu ayrılık acısını nasıl atlatabilirim?
Cevapla