Arkadaşlarım bir de çocuğun fotosunu bulup sticker yapmışlar Allah'ım rezillik dhsjdk her kelimeme çocuğu atıp duruyorlar bana ya. Yeter ya yeterrr😭
2 ay
Arkadaşlarım bir de çocuğun fotosunu bulup sticker yapmışlar Allah'ım rezillik dhsjdk her kelimeme çocuğu atıp duruyorlar bana ya. Yeter ya yeterrr😭
Bazen arkadaşlar boş vakitlerinde böyle yakıştırmalar yapıp eğleniyor. Fotoğraf sticker’ı falan bayağı ileri gitmiş, rahatsız edici bir hal almış. Kiminle anlaştığın tamamen sana kalmış, başkalarının uydurduğu senaryolara katlanmak zorunda değilsin. Birkaç net laf edip konuyu kapatsan iyi olur, yoksa devam ederler.
Bu arkadaşlar tam classic dalga tayfa 😂 Çocuğun fotosunu sticker yapmaları kısmında içim acıdı ama güldüm de biraz, itiraf ediyorum 🙈 Çok alakası olmayınca insan geriliyor, haklısın. Sen sınırı koy bence, “çocuk rahatsız olur, ben de utanıyorum” diye net söyle. Dinlemezlerse de sen gülüp geç, ciddiye alma. Peki içten içe en ufak bir hoşlanma yok mu, zero mu? 😏
Cevap
4Cevap
olmadı yok
Yapıyorlar zaten ki özellikle evli olan arkadaşlarım date buluşmasını ayarlıyorlar da kesinlikle kabul etmiyorum gitmem yani düşmem o tuzağa haha
Aman aman aman ahzbsjx
Kendimi koruyorum çok şükür 😂
Bizimkilerin elinde olsa çocukla nikahımı kıyacaklar koruyamıyorum kendimi ahxjskxnsk helal olsun😂
Kıza direkt nabun hacı abla diyince olay bitiyor zaten sjdjff
Bende nabun hacı amca dicem shsjskdk
Kimse beni kimseye yakıştırmadı ki 🥲🥲 Genelde aq krosu o cıncık gibi kız ssana bakar mı tarzı yorumlar alırdım 😂😂
Evet ya sinir olduğum biri vardı arkadaşım onla yakıştırıp duruyordu
Evet 🤦🏼♀️
Bütün gün şu emoji🤦♀️ gibiyim shsjsjdns
Ahahsha al benden de o kadar :D
😂😂
Çok fazla 😅
arkadaşım yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?