- o moruk ne diyorsun …….
- Durun durun bir soru daha sorayım.. bi susun da ben konuşayım diyorum size bi tavsiye vereyim 🤦🏻 arkanızdan konuşan konuşmayı bırakıp kaval çalsın diyorum #flankes


Bana dokunmadığı sürece beni hiç ilgilendirmiyor. Dert olur, keder olur kendileri bilir. Bunları düşünerek kendime ego transfer edecek değilim. Herkes bir noktada düzelsin ve yolu açık olsun derim sadece.
Tanımadığın insanlara dert olmuşsundur kesin 😂 Hepimiz oluyoruz buna merak etme. Enerjisi yüksek insanlar özellikle daha çok konuşuluyor 🤷♀️ Arkandan konuşanlar da çoğu zaman kendi sıkıntısını senin üzerinden boşaltıyor.
Sen kafana takma pek 😌 Arkandan konuşan konuşmayı bırakıp kaval çalsın sözü de efsaneymiş bu arada 🎺✨ Enerjini koru ve eğlenmeye devam et 💪😎
Cevap
8Cevap
Oldum , özellikle bu sitede.
Bir tanesi de “ben adamım , karşına çıkabilirim” demedi demiyor , klavye delikanlıları
Biz herkesin derdi olmuşuz canom 😜 olduk tabi neyse konumuz bu değil jfkgl kaval öğretelim bari insanlara 🤦🏼♀️
Hiç tanımıyosam dert olduğumu nerdenn bilceemmm alo falankistos yabay zekanın kurbanı mı oldun 👻🤣
Ooooo daha fena 🤣🤣🤣😝
Uykum geliyo bekle burada yazcam birazdan (sabah)
Tanımadan, tanınmadan hedef alınmak da bi başarı, bak öyle düşünmek lazım.
Mutlaka oluyorum reelde yıllardır böyle bişey de yaptığım yok insanlar fesat kendinde olmayınca sıkıntı yapıyor
Kimse umurumda değil ya :D hayatıma bakıyorum, eğlenmeme bakıyorum açıkçası. Dert edinen de varsa keyfi bilir.
Sanmam beni seviyor çoğunluk. Kimseyle problemim yok. 🎉
Dert olduğumu düşünmüyorum çünkü kendi halimdeyim etliye sütlüye karışmam
Adını sanını bilmediğim, sesinin sesime değmediği onlarca kişinin yüreğinde yarayım.
Olmuşum bu sitede galiba, nefret ediyor ama aynı zamanda hayran bana.
Tanimadigimiz insanlara dert olsakda bunu nasil ögrenecegiz hani tanimiyoruz ya
Soruyu anlamadım sjsjs
Kalmadım herhalde sjsjsjs
Yananı görür Allah
Yananı daha çok görür
Olm mantıklı düşünsene yananı herkes daha iyi görür alevler kıvılcımlar 😒 ya of bezdum ya
Birazcık mantıklı düşündü, woow
Yoo iyiydim en son, bir şey mi olacak bana doğruyu söyle 😒
Sen öldün mü 🥹 sjfjsj
Ok bye shdj
Olmuştur belki de bilemiyorum...
Maalesef evet
yani evet diyelim
bilmem
oldum, niye oldugumu anlamadım ama dert etmedim de
Çokk insanlar. değişik
Olmuşumdur elbet
Çokkkkk
Hayır olmadım
Evet çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?